Poliitikute mammad

Televiisoripurk jutustas nurgas, saade oli AK. Küsiti küsimusi ja vastati neile, üks vastaja oli prominentne poliitik. Sama poliitiku ema oli kunagi (üks) minu inglise keele õpetaja(ist) . Nüüd istungi siin ja nuputan, miks poliitik on mulle alati tundunud veidi arrogantne, ebakompetentne ja ebasümpaatne? Miks tema juttu kuulates tahaksin küsida lisaküsimusi a la “millel see väide pärineb?” või “olete ikka kindel?”. Inglise keele tundidest mäletan suht sageli esinevaid vaidlusi misiganes teemadel, kodanik pedagoog ei tahtnud (või siis ei osanud) oma väiteid eriti põhjendada. Minu keskkooliaeg jäi 80ndate algusesse, tuleb hirmselgelt ette mälupilt kus ühes inglise keele tunnis proua õpetaja punkarluse (eelkõige punkarite väljanägemise) vastu sõna võttis. Püüdsime klassivennaga koos õpetajale seletada punkarluse kui omalaadse protesti olemust. Ainuke järeldus mis pedagoog tegi- õpilased K j A on punkarid 😀
Igatahes püüangi praegu pihta saada- kas ma arvaksin nimetet poliitikust paremini, kui ma ei teaks, kes on ta ema? Kui ma ei seostaks teda tema emast jäänud /mitte just kõige parema/ muljega? Et olen lihtsalt eelarvamuste küüsis? Või ongi kõnealune poeg ebakompetentne mullipuhuja?
Kui kumbki mu tütardest peaks (jumal hoidku selle eest ) poliitikasse minema, siis annan neile kaasa soovituse avada isiklik veebisait koos kommentaariumiga, kus potentsiaalsed valijad võivad välja öelda et nad valivad/ei vali kodanik poliitiku just nimelt tema õpetajast empsi pärast 😀

Lisa kommentaar

