Eideke inside mõtiskleb itiasjus

Mul on olemas omaenese seesmine Eideke. Selline, kes mulle aeg-ajalt meelde tuletab, et mitte miski pole igavene. Et ma ei peagi olema samal energeetilisel tasandil kui 20 aastat tagasi, kes suhtub skeptiliselt botoxisse ning ilulõikustesse, kui neid just meditsiinilistel näidustustel ei tehta. Seesinane eideke teeb mulle pai ka siis, kui nii mõnigi asi virtuaalmaailmas mulle arusaamatuks jääb- õu, tüdruk, vaata oma väljalaskeaastat, ega sa ei peagi ju…
No ega ei pea jah, aga kuidas sa tunnistad, et mõni asi üle mõistuse käib? Ei pea siin silmas erinevate arvutis esinevate töövahendite hulka, pigem ei taipa ära, milleks on vaja sellist hulka erinevaid virtuaalseid sotsiaalvõrgustikke. Või ongi nii, et igaühele oma? Või siis mitu?
Ega oskagi siin kõigi eest rääkida ju. Ja ka mitte kõigil teemadel korraga. Ja üleüldse pani mind mõtlema asi nimega Twitter. Seal pidada saama säutsuda. Nagu varblane. Et umbes nii, et paned seal iga hetk kirja, mis pähe tuleb ja mis teoksil. Aga ma teen sedasama ju siinsamas blogis??? No a twitteris kirjutad lause korraga, blogis kirjutad pikemalt. Samas, mis takistab mind lausehaaval blogimast?
Otsustatud- no twitter for me.
Juba eideke ütles , et tema ajal olid varblased (ja nende säutsud) rasvasemad …
🙂

2 kommentaari to “Eideke inside mõtiskleb itiasjus”

  1. Sinitihane Says:

    Avastasin just, et olen unustanud sõna EIDEKE! See oli mu aktiivsest sõnavarast kadunud. Nii lahe sõna!

    Aga Twitteri kasust või huvitavusest pole minagi aru saanud. Peavad ikka väga sisukad laused olema, et nad on väärt nõnna edastamist.
    Ehkki karta on, et enamus on sama sisukad kui “Tegin peedist pesumasinale trummli.”

    • sesamy Says:

      😀
      muidugi võiks olla uus ökotrend- majatarbed juurviljadest, müügil kaupluses “Kodu ja Aed” 😀


Lisa kommentaar

