Liiga veider isegi minu jaoks

Sain täna järgneva kirja. Nüüd on mul ainult kaks probleemi: mida kirjasaatja öelda tahab ja miks ta mind meheks peab 😀

Armsad vennad Kristuses,

liliancamor1@yahoo.fr

E-mail nagu sina, et hea Jumal õnnistagu teid Jeesuse “nime”

Tervitame teid nimel meie Issanda Jeesuse Kristuse, meie Issand, ma olen
proua Lilian Morgan Vabariik Kuveit, kus ma hr Steven Morgan, kes
töötas koos Kuveidi Suursaatkond Elevandiluurannik üheksa aastat enne
kui ta suri 12 / 01/2008. Me olime abielus üksteist aastat, ilma last.
Ta suri pärast lühikest haigust, mis kestis vaid neli päeva enne oma
surma, olime mõlemad uuesti sündinud kristlane. Pärast tema surma olen
otsustanud mitte abielluda uuesti või kellel ei ole lapse väljaspool oma
maja vastu, mis Piiblis on.

Kui minu abikaasa oli elus ta hoiustatud summa on $ 2,5 00 miljonit
dollarit riigi ühinenud panga Abidjan, Elevandiluurannik. Praegu seda
raha veel pangas. Hiljuti minu arst ütles mulle, mitte võtta järgmise
kaheksa kuud tõttu vähki probleem.

Hetkel häirib mind kõige rohkem on minu merehaiguse puhul. Teades minu
tingimus, ma otsustasin annetada see fond heategevus organisatsioon, kes
kasutavad seda raha kuidas ma saata lisatud Soovin organisatsioon, mis
kasutab fond lastekodu, koolid, kirikud, lesed, paljundus Jumala sõna ja
püüelda Jumala kotta säilimine. Piibel meid mõistma, et “Õnnis on käsi,
mis annab.”
Tegin sellise otsuse, sest see ei ole laps, et pärivad selle raha ja
mehe sugulased ei ole kristlased ja ei taha abikaasa jõupingutusi, et
kasutada inimesed, kes ei usu Jumalasse

Ma ei taha olukorras, kus see raha tuleb kasutada nii, kuratlik.
Sellepärast ma seda otsust. Ma ei karda surma, nii et ma tean kuhu lähen
ma tean, et mul oleks süda on Issanda. Exodus 14 V, 14 ütleb, et “Mr
võidelda minu puhul ning ma võtan rahu.”

Ma ei pea telefoni side selles osas, sest minu tervisele seega
juuresolekul minu mehe sugulased minu ümber alati. Ma ei tahaks teada
seda arengut. Jumalaga kõik on võimalik. Niipea kui olete saanud vastuse
annan kontakti pank Abidjan Cote d’Ivoire.
Me avaldame ka kirjas, et üritate praeguse saaja käesoleva fondi
justiitsministeerium, Elevandiluurannik. Soovin teile ja kirik alati
rogaran mulle, sest Issand on minu karjane. Minu õnn on, et olen elanud
elu väärt Christian.

Kes tahab olla isand peab teenima teda vaimus ja tões. Palun alati
palvetada koos kogu oma elu. Võtta ühendust e-posti eespool, et
igasugune viivitus vastuse annab mulle koha hankimine teisele kiriku
sama eesmärgiga. Kindlasti vastavalt tegutsema järgmiselt. Oodata, et
saada vastuse kiiresti.

Jätkake Issand on õnnistanud.
Sinu õde Kristuses,
Õde Lilian Morgan.

Tõlk saab siis tasustatud kui mul elevandiluuranniku pangaga asjad jonksus 😀

Lisa kommentaar

