Feminculus

Aeg-ajalt, kui kuulan enda sõbrantse/tuttavaid reaalses elus meestega suhtlemas (telefonitsi, väljas käies, whatever), ei saa ma aru, mis mul viga on.Nigu mingi UFU. Naised, kellega reaalses elus annab täiesti inimese juttu ajada muteeruvad vastassoo juuresolekul arusaamatuks nähtuseks.Nad muutuvad korrraga peast blondideks, abituteks tibinateks kel juttu eimillestki jätkub kauemaks ja suured silmad pöörduvad huviobjektile korduvalt imetlussegase huviga. Ja ennäe- mees laseb end nii hästi moosida et lase aga olla. Mina olen puudega tädi ja nii osav ei ole. Ma ei viitsi moosida ega teeselda, et mul ei ole oma arvamust. Ehk siis võrgutusoskustest jääb mul roppu moodi vajaka. Ju ma olen paras feminculus 😀

Lisa kommentaar

