Mõrd õpib itikunsti

suutis teine juba yhe posti parooli alla panna, raip.
Nüüd hakkab mõistma, et salaasju keegi lugeda ei viicigi 😀
too much effort, u know…

3 kommentaari to “Mõrd õpib itikunsti”

  1. Pille Says:

    Mina olen loomult äärmiselt uudishimulik ja kõik keelatud on ahvatlev. Seega loeks küll kui parooli teaks 😀
    (parooli võib lahkesti saata aadressil: kesteine(ät)hot.ee

  2. Kristiina Says:

    Ma küsin ka, kui sa pahaks ei pane: kris.288(ät)hot.ee
    🙂

  3. maaraja perenaine Says:

    mina kaa, mina kaa 🙂
    margettel@gmail.com


Lisa kommentaar

