Keskpäevane keskjaam

Ma olen täna nii palju tööalaseid telefonikõnesid vastu võtnud, et aku suutis vahepeal tühjaks saada. Selline harjumatult asjalik meeleolu tekkis kogu kompoti peale. Nii et kui tibinale helistasin ja see võttis vastu sõnadega “Koerte värvimine kuuleb”, mõtlesin tõsimeeli, et mul valeühendus.
Igatahes hakkas lausa kahju, et mu number pole mõni smart v zen või misiganes kõnekaardid neid vastuvõetud kõneminutite eest lisasente koguvad. Oleks paar järgnevat nädalat saanud tasuta rääkida 🙂
Siis tekkis väike äriidee. Tekitaks teenuse. Otsiks mõned töötud, sellised kabedamad, tööle ja avaks uued telefoniteenused. Nimi oleks Vigisemisabi. Sinna võiks kodanikud helistada paketipõhise hinnaga ja kiunuda mistahes teemal , mis närvi ajab. Olgu selleks siis sidd suusailm, poliitika või tüütud naabrid. Abi seisneks selles, et kodanik saaks südamelt ära ja hakkaks kergem. Ja kuulaja (minu töötaja) saaks vastuvõetud boonuse eest tasuta telefoni kasutada…

3 kommentaari to “Keskpäevane keskjaam”

  1. tezz Says:

    minu poiss vastab telefonile tihti “SEEVALD SIINPOOL”

  2. maailmaparandaja Says:

    Mina vastan “normaalselt” ainult võõrastele numbritele või tööalastele kõnedele. Sõbrad tuttavad kuulevaad enamasti ikka kas “Tere, siin Pille H…… tasuta infotelefon, teie kõnele eritariifi ei rakendu” (või mõni modifikatsioon teemal ülimalt kõrge eritariif…) või kui kiire on siis “hallo-hallo – Helgi Sallo” või mis parasjagu pähe tuleb. Selle tulemus on enamasti see, et inimesed, kes on helistanud mingi konkreetse mõttega ja enne ilusasti kõne valmis mõelnud satuvad ootamatult hämmingusse ja ei oskagi kohe nagu midagi öelda…

    • sesamy Says:

      Paar aastat tagasi tegin enda arust nalja ja vastasin tuttavate numbrile “Smolnõi!”. Kuna mul suht madal hääl ja vene aktsent kah asja juurde käis, siis helistajatele ei olnud nii naljakas, kui mulle endale 🙂
      Loobusin, kui kolmas helistaja järjest kõne katkestas…


Lisa kommentaar

