Meem-deem vol 2

Jajah.
Üks asi on see , mis ise mõtlen, teine asi see, mis keegi teine näeb. Kolmas asi on see, mis mina teisest arvan ja neljas asi see, mis teine endast ette kujutab.
Niisiis (vaata eelmist)
Teine tegi mu testi läbi.
Mina teisest:
1: Tema on minu arvates spanjel ja enda arvates korgi.
2: Tema on minu arvates ploomililla lmohäärõng millega kududa pitsiline suurrätt ja enda arvates tumeroheline maavillane , millest käpikuid saaks.
3: Tema on minu arvates Madlike. Ta arvab seda ise ka.
4: Tema oleks minu arvates biskviitkook ja enda arvates kartuli- hakklihavorm.
5: Tema oleks minu arvates “Hommik männimetsas” ja enda arvates “Tüdruk pärlkõrvarõngaga”.
Tõepoolest sarnased pildid, või mis?shishkin_3karu
X-rayGirlWIthaPearlEarringOriginal
Sõna “tema” tähendab selles postituses mu vanemat tütart. Niipaljukest ma teda siis tunnengi. 🙂

Lisa kommentaar

