RTJ

Täna on RTJ (kes pole lugenud Bel Kaufmann’i “Allakäigutrepist üles” raamatut, teadku, et kõnealuse lühendi tähendus on reede, tänu jumalale). Ongi. Täna. Olgu kuupäevaks misiganes number. Muide, kes kardavad 13ndat, võtku sellest numbrist ristsumma, 3+1 on 4 ja see pole kaugeltki mitte halvaendeline, või kuidas?
Igatahes ootab ees üks hea nädalavahetus. Hea selle poolest, et ei pea midagi tegema. Pole ühtegi kohustust ega mingeid lubadusi antud ära teha või kuhugi minna. Võin, aga ei pea. No kodu peaks koristama- see on paha, sest ma ei viitsi. Samas- ma võin seda teha (ja ilmselt teen kah, mulle meeldib saadav tulemus). Aga ei PEA.
Mõned aastad tagasi oli juhus, kus 7 klass sai ülesande lugeda-uurida mõne pilli (muusikainstrumendi) kohta ja siis teistele kah rääkida, mis värk selle pilliga on. Üks tõi kodust klarneti kaasa, teine näitas videot sellest, kuidas tema vanaema akordioni mängib. Kolmas vend väga ei viitsinud, tõmbas netist kopipasta-juttu klaveri kohta ja esitas selle siis mulle , arvates, et käib kah. Klassis oli klaver ja seda ta siis näitas- vaadake, see on klaver. Pruun. Siin on klahvid ja siin pedaalid. Et kui klahvile vajutad, siis tekib heli. Arusaadav. Et kui vajutad klahvi, siis saad heli. Küsisin siis et milleks pedaalid. Vot seda ei teadnud (kopipastalehel oli kirjas küll, ega ma muidu ei oleks poissi piinanud). Mina: lugesid ikka läbi selle, mis sul siin kirjas? Tema: jaa. Mina: No siis sa peaks ju teadma. Seepeale arvas kutt et pedaalid on vajalikud siis, kui liiga kiiresti mängid. Et vajutad pedaalile ja see võtab kiiruse maha. Nagu pidur või nii.
Ei aidanud siis midagi, tegime kaane lahti ja näitasime ära, kuidas värk tegelikult käib. Aga ise mõtlen, küll oleks hea. Vajutad seda va pedaali ja kohe on sul rohkem aega. Ei kiiret kuhugi.Ja kui ei taha, ei mängi üldse. Ainult kaant siiski päris kinni ei paneks. Vara veel.
Õnneks on oskus lihtsalt OLLA täiesti õpitav.

3 kommentaari to “RTJ”

  1. tezz Says:

    🙂 pole paha mõte

  2. Kristiina Says:

    Pedaalijutt on hea. 🙂
    Aga RTJ on minul igapäevaselt Raamatupidamise Toimkonna Juhend. Nii hea, nüüd hakkan neid juhendeid hoopis sinu antud nimega kutsuma 😉

    • sesamy Says:

      😀
      raamatupidamine on minu jaoks täiesti võõras ala… ma jääks selle reedetänujumalale-versiooni juurde 🙂


Lisa kommentaar

