Kripiklubi kolmas päev

Kas keegi tark teab vastust:
kui teed üle pika aja veidi intensiivsemalt füüsilist tööd/sporti, hakkavad lihased valutama. Kui oled haige, hakkavad lihased valutama.
Kas valu tekkepõhjus ja -protsess on sama?
Üldiselt on läänerindel muutusteta. Ootan lamatiste tekkimist. Eile mõtlesin et teeks veidi nõelviltimist, hea voodis pikali lebodes torkida teist ju… kui ma 5 minuti jooksul suutsin 2 korda oma sõrme torkida, siis arvasin täiesti õigesti ära, et koordinatsioon puudub ja panin terariistad käest. Hakkasin hoopis blogisid lugema (jama selles, et ei oska kusagilt uusi avastada, mulle meeldivad tegelinskid kes kirjutavad tihemini kui korra kuus). Aga ühe ikka leidsin ka. Igaks juhuks ei viita, ei tea ju , kuidas autor sellesse suhtub. Aga jutt oli siis Variku metsas suusatamas käimisest. Ja oi kuidas tuli meelde. Olid ajad, kui vähemalt 3 korda nädalas (talveperioodil) käidud sai. Eriti äss oli veel Variku raudteejaamas selle kartulikeldri moodi mätta pealt oma punaste puusuuskadega alla lasta…
Tahan lund!!!

4 kommentaari to “Kripiklubi kolmas päev”

  1. ritsik Says:

    Mina ka, mina ka! Ma suusatasin Varikust järgmise rongipeatuseni Elva poole. Kas sa käisid 5. koolis? Sellisel juhul toimusid suusatunnid nädala sees hoopis Tammekal ja millalgi ka linna teises otsas Ravila tänava juures kusikl, vaat see oli nõme peale tunde veel oma suusapuntraga sinna sõita. Varikus sai oma lõbuks pigem nädalavahetusel käidud.

    • sesamy Says:

      Ma käisin 2. kk ehkki elasin 5. piirkonnas, suht raudtee ääres :). Suusatundide tarbeks pidime Tähtvere metsa sõitma ja see oli meganõme. Nii et viilisin sellest nagu vähegi andis. Õhtul oma lõbuks oli hoopis iseasi. Ja peale Variku peatust tuli vist Aiamaa ja siis Ropka. Ma sõitsin Ropkani välja, seal elas mu isaisa, eluaegne raudteetööline 🙂

  2. Sinitihane Says:

    Mul täna käsivartes lihased valutasid. Omateada ei ole sangpommi tõstnud. Kas see tähendab, et …

    Sellegipoolest saadan sulle palju tervisi!


Lisa kommentaar

