Eneseirooniliselt

Tänaõhtustel prognoosidel pole ilmset määratud täituda.
Psühhoabi tuleb teeveekolmelt, saab laevahukustoorit vaadates end välja uluda.
Kahjuks on kõige nutusema kohani üksjagu aega.
Õnneks on olemas juutuub.

2 kommentaari to “Eneseirooniliselt”

  1. anna Says:

    See oli jah üks nutusemaid kohti. Vaatasin muideks ESIMEST korda seda vilmi, mingeid lõike muidugi olen varem ka näinud. Pressisin vanamehe kaissu ennast ja ulgusin ennastunustavalt.

    • sesamy Says:

      No ma olen niipalju vana kõõm et seda vilmikest miski 5-6 korda näinud (loe: mitte vaadanud)
      aga konkreetse koha ajal olen end alati teleka ette piserdama seadnud.
      vist on puhastava toimega.
      või on mu isiklik muusikukiix.
      aga väljanutmine on parem kui sissenutmine. väljamagamine sissemagamise asemel samuti.
      olen vist out v midagi 🙂


Lisa kommentaar

