Kellel igav on…

… see võib arvata, mis piltidel on. Muidugi kui aru saab. Pildid on moblakad 🙂




6 kommentaari to “Kellel igav on…”

  1. anna Says:

    Esimene on kirsipiltidega kiirköitja. Teine on savist vile. Kolmas on suhkrustunud mesi. Ja neljas on sõel. Nii ma oletan. Viiendat ei tea.

  2. anna Says:

    Kõlar? Mingi heliväljutamise asi igal juhul siis, ma pakuks 😀 Viienda kohta ei oska endiselt pakkumisi teha. Kas 1-3 olid õiged?

    • sesamy Says:

      Kõlar on õige 🙂
      Ja 1-3 ka muidugi 🙂
      Ma seda viiendat hetkel ei ütle, äkki mõni teab (no 5 % tõenäosust on sellel )

  3. maailmaparandaja Says:

    Mul on tenkade tallal täpselt sama muster nagu viiendal… a ilmselt on see vale vastus, siis oleks seal veidi muda ja liivapuru ka. Juhul kui minu tenkad oleks

    • sesamy Says:

      10 punkti 🙂
      juuniortibi kossutossude tald, kasutatud võimlas, seepärast liiva-muda polegi…


Lisa kommentaar

