Pesnja bez slov, slova bez pesni

Uus töönädal hakkas pihta, minu osalusel seekord. Lapsi küll eriti koolis pole, aga mis siis ikka. Tööd saab ikka teha. Näiteks uut repertuaari otsida. Mida täna ka teha lootsin, kuna töö juures laual oli mind ootamas pakk raamatuga. Uue raamatuga. Minu arvates lausa uue laulikuga. Rõhk muidugi sõnadel “minu arvates”, eksole.
Ookei, ründan mina kohale, avan käte värinal paki ja ennäe, kena ja roosa asi vahib vastu. Raamat, noh. Salmid sees. Noote pole. On ainult kirjed, kust noote otsida. Sisuliselt on tegu laulusõnade kogumikuga. Seda siis kõvas köites ja 264 leheküljel.
Olin pettunud ja mitte just vähe. Siis hakkasin mõtlema, et miks ma üldse arvasin et tegu noodikogumikuga? Arvatavasti sellepärast, et minult küsiti luba mu laulude avaldamiseks selles kogumikus, teiseks ilmselt seepärast , et koostaja on laulustuudio eestvedaja. Või ei saanud nad kokkuleppele kirjastustega, mis kogumikus ilmuvate laulude noote varem avaldanud? Sedasorti kogumikul on siis minu arvates miski mõte, kui ta sisaldab endas ikka laule koos nootidega, mitte vaid sõnu koos viidetega kust noote saab. Muidu oleks ju võinud kataloogi avaldada. Pealkirjadega ja viidetega. Pehmes köites max 100 lk. Oleks kõvasti odavam olnud.

Lisa kommentaar

