Väikesed rõõmud ja argipäev

Nagu juuresolevalt pildilt näha, pole ma lausa nädal aega ühtegi sissekannet siia lisandanud. Lihtsalt ei ole trehvanud arvutisse mis samal ajal ka servapidi võrgus. Ja ega ole väga otsinud ka. Liiga palju mõtteid, mida enda jaoks enne selgeks mõelda, kui need kirja saaks.
Aga on olnud tore nädal. Üks ammuunustatud asi tuli minevikust meelde- nimelt see, mis tunne on, kui sa ei peagi olema see Kõige Tugevam. Kui keegi lahendab mõne probleemi su eest sujuva randmeliigutusega, enne kui sa ise pole veel lahendamise peale mõtlemagi hakanud. Ja üldiselt tuleb jälle meelde, mis tunne on naine olla 🙂 …
Siis vahepeale üks väike sess millelt on hea koju jõuda. Ja vaadata pühapäevaõhtust superstaarisaadet. Ja pärast seda võtta kitarrid kätte ja juuniori-seenioriga jõululaule laulda. Mitmehäälselt. Ja siis imestada et mille paganama heaga ma küll oma eelmistes eludes hakkama sain, et mulle sellised lapsed kingiti…

2 kommentaari to “Väikesed rõõmud ja argipäev”

  1. maailmaparandaja Says:

    Loodan, et nüüd on mõtted natukeseks jälle selgeks mõeldud ja kirjutamine jätkub tavapärase tempoga. Sinust hakati siin juba puudust tundma…

    Ajasid mulle ka jõululaulu isu peale. Peab ootama kuni minu personaalne kitarrist koju tuleb (ise oskan ma endiselt ainult kolme lugu plõnnida). Me laulame ka mitmehäälselt. Mees laulab viisi ja mina viisist mööda 😀

  2. Sinitihane Says:

    Ma ausalt öeldes kohe veidi muretsesin juba, et mis lahti.


Lisa kommentaar

