Tere, sõber

Ma tahaks lihtsalt teada:
Kui sa oled mu blogi statsionaarne lugeja, siis… miks sa seda loed?
Kui sa oled juhuslikult siia sattunud, siis mille kaudu?
Ma lihtsalt tahaksin teada, kas ma olen oluline ka kellelegi teisele peale iseenda ja oma lähedaste?
Ette tänades…
minukene 🙂

22 kommentaari to “Tere, sõber”

  1. e. Says:

    blogipuust sattusin. põnev on, sest sa kirjutad mõnusa huumoriga – ka asjadest, mis muidu ehk ei huvitakski 🙂

  2. soileen Says:

    Käisid paar korda mu enda blogis kommenteerimas ja muidugi tekkis huvi 🙂 ja ei kahetse 🙂

    Vahvalt kirjutad – rõõmsalt ja Teradega, sellist stiili on vähestel ja seepärast oled ka oluline kirjutaja, teed ilma veidi valgemaks 🙂

  3. maaraja perenaine Says:

    Sina tulid enne 😛 aga jah, mõnus, humoorikas ja huvitav on 🙂

  4. Be Free Says:

    Sattusin samuti blogipuust. Loen alati naudingu ja kaasaelamisega, pisut kadedusega ka. Et oskaks mina ka nii mõnusalt kirjutada. Aitäh igatahes! 😀

  5. Kaamos Says:

    Soileen jõudis, jah, ette… just nõnnaviisi nagu tema kirjutas, nii ongi.

  6. helle Says:

    Tere!
    Hakkan nüüd lugejaks. Edu blogimisel!

  7. ritsik Says:

    Minu juures käisid kah enne, mul uuekesed hakkavad kohe silma ja ronin vaatama, et kes too sihuke on siis.
    Ja natikene huumorit on ikka teretulnud. Sul on lahedaid väljendeid a la võileivik 🙂

  8. hmm Says:

    Hundi ulu blogist. Kohe hakkan lugema millest kirjutad.

  9. anna Says:

    Käisid vist enne minu blogis, kui õigesti mäletan. Aga tore on lugeda ja kuna tegutsed selles valdkonnas, mis kunagi minugi leiva lauale peaks tooma, on huvi veel eriti suur.

  10. Kratt Says:

    eile leidsin 🙂 kellegi blogi kaudu tulin… nagu ikka 😉
    sest ma olen leidnud väga vähe küpsemate inimeste blogisid ja väga vähe blogisid, millest peaaegu iga rida naudiksin…
    piisab? või lisan veel midagi :p

  11. maailmaparandaja Says:

    Mina tulin ka ikka sinu kommentaari peale uurima, et kes see on, kellele minu kirjutis niipalju on korda läinud, et viitsib kommenteerida. Tulin, lugesin ja kohe rändas su blogi ka mu lemmikblogide nimekirja. Mis siis põhjuseks oli? Mõnus kirjastiil. Piisavas koguses huumorit ja eneseirooniat. Samas niisama lahmimist nagu pole. Lisaks meeldib mulle see, et kirjutad tihedalt, aga mitte liiga pikalt (ülipikki sissekandeid ei viitsi enamasti lugeda, samas mulle hirmsasti meeldib, kui tihti kirjutatakse – siis on iga natukese aja tagant midagi lugeda)

  12. Kristiina Says:

    Mind Sa peaksid teadma küll 😉
    Aga Sul on väga mõnus kirjastiil, hea huumor ja kohati lähedane mõtteviis, kuigi minu omast palju positiivsem. Esimesel lugemisel kohe tundsin, et see siin on üks tore koht, kuhu tagasi tulla.

  13. Bianka Says:

    See keenjus, mõrd ja eideke on hea leid. Siit tuleb vaimukusi nagu vändrast saelaudu. Ja mitte ainult seda, tarkuseteri on nalja sisse kah peidetud. Niiet jään edasi lugema, kuigi ei mäleta täpselt, millest see esimene silmahakkamine.

  14. Metsapiiga Says:

    Kellegi kommentaariumist (küllap aimad;), kus tundusid sarnaselt ebameeldivalt puudutatud olevat kui minagi.

    Loen, sest erined massist.

  15. Hermit Says:

    Mulle meeldib ka, kui sissekandeid blogisse lisandub sagedamini kui kord nädalas. Sinu kirjutisi on mõnus lugeda ( ja eriti mõnus näha, et ka minu omi vahel viitsid kommenteerida). Siin pole liigset hala, mõttetut müra, küll aga piisavalt teravmeelsust, enesehuumorit, tähelepanekuid elust ja enesest.
    Kuidas sattusin, täpset teed ei mäleta. Ju ikka mõne teise blogiviite kaudu. Oled lemmikuks saanud juba mu esimeste blogikuude jooksul. Jäta samas vaimus, teed päevi rõõmsamaks küll!!

  16. Liivia Says:

    Sauga RK blogist kommi lugedes sattusin…

  17. Emmeliina Says:

    Tere, Emmeliina olen. Tulin sjgelle poole külla, tema uksel oli paremat kätt teeviit. Ma siis tulin seda maailma vaatama.

  18. iibis Says:

    Sest on tore.

  19. Sinitihane Says:

    Sina sattusid minu juurde ja siis mina sinu juurde. Esimene punkt, miks lugema jäin, oli, et sa kirjutad iga päev. No ja kuna kirjutad hästi ja mõnusa huumoriga, siis loen tänaseni!

  20. Üks asi veel… « mina ja mu maailm Says:

    […] on kah palju asju, mis tuju heaks teevad. Ja üks asi nendest on kindlasti kommentaarid ühele mu postitusele. Nii et : aitäh Posted in väägahää. Leave a Comment […]


Lisa kommentaar

