12 kalendrilehekülge ehk oraakel paneb sajaga puusse :). Nagu ikka.

Ilus mõte blogikalendrist on pärit tiiauspaikka blogist… ja mul on selles au olla jaanuar. Eelpoolnimetet blogikalendrit lugedes tuli kõigepealt meelde 12 kuu muinasjutt by Samuel Maršak ja loomulikult ka soov iseenese kalender koostada.
Mul tavaliselt käib kogu kupatus mõeldud-tehtud teemal, seekord aga andis alles mõelda, keda-kuidas-kuhu.
Aga eks ta valmis siis sai. Ehkki tõele au andes peaks olema minu kalendris vähemalt 30 kuud…
Lisan kalendriaastale ka oma isiklikud muljed nimetet blogiomanikest.
No alustagem siis.
Jaanuar kuulub indigoblogile. Esimene põhjus on see, et temalt pärineb mu blogi esimene kommentaar. Teine arvatavasti selles, et inime oskab arutleda. Analüüsivalt ja erapooletult, unustamata sealjuures ka hääd ja kergelt kuiva huumorit. (minu pakkumine , et inime on sündind kaljukitse tähemärgi all) 🙂
Veebruariks panen ma blogi mõtelda on mõnus. Veebruaris (24ndamal) on üks aastapäev… ja kui ma peaks üleüldse mingi pere kallitele kaasmaalastele eeskujuks tooma, siis tooks ma kahtlemata esile just nemad (blogipidaja tähemärgiks pakun neitsi).
Märtsiga oli lugu keerulisem. Kandidaate (sihandseid värskeid ja päikeselisi) oli ikka hulgim. Valik aga langes sinitihasele. Sellepärast, et…sellepärast, et… pagan, ma ei teagi , miks. Aga tema blogi on alati mõnus lugeda (mis muidugi ei tähenda, et teisi ei ole :). Aa, ja miskipärast seostub mul tihasega eelkõige kaksikute tähtkuju.
Aprill. Siia sobib minu jaoks kõige paremini pesukaru neverending bla-bla. Sest see plika on just nii värske ja kevadine nagu veel olla võib. Dõunt vorri, bii häppi, juu nõu :). A tähekujuke pakun talle enivei oopis lõvi.
Mai. No see on siuke helde ja lilleline kuu. Ja kuulub maailmaparandajale, kes sihandsesse kevadesse maru heasti sobib. Mis sellest, et ma arvan teda tähemärgilt hoopistükkis jäär olevat (nagu maailmaparandajad ikka).
Juunikuu osas ei olnud konurente vaid hoopis kaks mõnusat blogi: ritsiku ja maaraja perenaise oma. Kuigi inimesed on üksjagu erinevad, on neil siiski ka midagi sarnast- kummagi blogi omanikud ei tõmble niisama siin laias maailmas vaid on otsimas elulisi väärtusi. Muuseas, ritsik, märka mu sõnu- ei lähe kaua aega (nii kümmekond aastat) ja sa oled ka ise maakas :). Tähekujudelt pakuks vastavalt kaalud ja kaalud.
No ja siis juuli. Selle kuu kaanepildi pälvib särav, eneseirooniline, vaimukas ja assaraisk-kui-noor mutrike 🙂 . Loodame, et mutrikest ei riku ei koi ega rooste :). Ennustatav tähekuju on kaksikud.
Edasi tuleb augustikuu. Sihandne sume ja tüüne. Sinna panen metsapiiga… ehkki ise teda pigem kevadtalvelapseks ennustan (elik siis kalad).
Ja ongi käes sügis. September täpsemalt. Esikoht läheb taas jagamisele: meretuul ja kristiina. Mõlemad äärmiselt naiselikud naised kõigi oma tujude ja soovidega. Esimesele ennustan tähtkujuks neitsi ja teisele (ehh, ei teagi… )vähk siis pigem. Või kalad.
Oktoobrikukoht. Ilma igasuguse kahtluseta tavainimene. Ei anna sulle võltse lootusi, mõtteid või kujutelmi vaid räägib asjadest nii, nagu need on. Ja tema huumor, sealjuures, mõjub nagu vana, hea ja kvaliteetse brändiga tembitud hõõgvein. Fifty-sixty. Tähtkuju ei oska oletada- pakkudes kujuneb pakkumisest lõvi.
Novembrisse panen taas kaks blogi- bianka ja kaamose. Omal erineval moel täiendavad need lugemised teineteist ja on just parajad, et end kamina ees kerra tõmmata ning lugemisi lugeda. Tähekujudest pakun esimesele lõvi ja teisele skorpioni. Võib ka vastupidi.
Ja siis ongi käes aasta viimane kuu. Detsember. Selle kuu saab minu käest blogi (ja selle taga peituv isik). Mitte, et seal blogis nyit kuigi palju sissekandeid oleks…a küll ta ise teab, mille eest. Tähtkuju ei ennusta.Oma põhjusel.
Aga kohe vahetub aasta… ja teie ikka laulge… omal viisil 🙂

19 kommentaari to “12 kalendrilehekülge ehk oraakel paneb sajaga puusse :). Nagu ikka.”

  1. Metsapiiga Says:

    Aitäh! Augustit jumaldan… ja üsna täpselt pakkusid ka horoskoobimärgi. Veevalaja on ju vahetult enne Kalasid:)

    Meeolukat aastavahetust ja loomingulist uut aastat Sulle, keenjusele, eidekesele ja teistele!

  2. ritsik Says:

    Ehh… elulised väärtused… aitäh, ja maakaks saamise-olemise vastu pole mul midagi, elangi juba üsna linna servas 🙂
    Olen küll Kaalud, sajaprotsendiliselt! Aga sa ise? äkki kaksik või lõvi?
    Uut ja ilusat!

  3. Kaamos Says:

    Oi kui lõbus! Tänan, tänan!
    Mmmm, mis toredad blogid ses tükis reas on, siia on au kuuluda. Biankaga kõrvutamine on puhas rõõm!
    Ai`nt et tähemärk läks suti .. no pisut… no veerand aastat viltu.
    Vett valan, noh!

    Toredat aastavahetust ja õnnelikku uut otsast lõpuni!

  4. Thela Says:

    Mõnusat aastavahetust 🙂

  5. tiia Says:

    vahva et jaksasid teha! leidsin paar blogi, mille olemasolust olin küll teadlik, aga ei kuulu püsilugejate hulka.

    ilusat uut sulle!

  6. Helle Says:

    Tubli töö!
    Head uut aastat!

  7. Kaamos Says:

    Head uut juba alanut!
    Nüüd (uuel aastal) oma esimest kommenti üle lugedes sain äkki aru, miks mind skorpioniks arvatakse.
    Lähen lasen oma keele käia peal nüriks.
    Tegelikult on iga sõna selles täpselt nii mõeldud nagu kõlas, ilma igasuguse reavahelise lobata!

    Veel kord: head uut!

  8. Bianka Says:

    Head uut! Kõik tundub veel olevat enese teha…

    Tänan komplimentide eest, lõvid on mulle alati sümpatiseerinud. Nii nende elujõud kui veetlus. Ise aga olen tegelikult kala, veevalaja sugemetega. Nii et Kaamose-Tiiuga on meil ikka üht-teist ühist-külma talve kartlikud lapsed.

  9. maaraja perenaine Says:

    Head uut ja tänud sulle 🙂 ma ka kala, aga noh, astroloogid ju väidavad, et kala viimase tähkujuna on segu kõigist eelnevaist. seega on neid ilmselt raske määrata ja samas mööda ka ei pane 😀
    a ritsikuga kõrvutamine on mulle suur au 🙂 olen ise tema imetleja 🙂

  10. maailmaparandaja Says:

    Oo, milline rõõm endki sellest kalendrist leida. Praegu tunnen end tõesti jäärana, kes on peaga vastu natuke liiga kõva seina jooksnud ja nüüd pea valutab pisut ja käib ringi nagu karusell ja kõhus keerab kah (ehk siis olen haige – kõigile väga vajalik inormatsioon). Kui nüüd aga väga jäärapäiselt kuupäevades kinni olla, siis tegelikult olen kaalude auväärse tähemärgi all sündinud – seda näeb juba jõulujärgsest kehakaalustki.

  11. anna Says:

    Aitäh eade sõnade eest! Aga tähtkujult lõvi jah ei ole mitte, nagu novembrikuisest sünnipäevast ka saab järeldada. Lasen vibuga vapralt nooli hoopis 😀

  12. Kristiina Says:

    Aitäh 🙂 Ja head uut aastat sulle!

    Väga tore ülevaade blogidest… (Tähtkujult olen kalad, kõigi oma tujudega:D)

  13. tavainimene Says:

    Head uut aastat!
    Mina olen sündinud luuseri aastal Nohiku tähtkujus, sestap palun mulle andeks anda mõrud ja kibedad noodid 🙂

  14. Hermit Says:

    Ohh, kui armas, et mu ära märkisid! Tähh, tähh!!
    Mulle september väga meeldib. Et tujukas… jaah, kipun olema küll. Eks iga naine ole seda omajagu.
    Tähtkujult olengi peaaegu neitsi, aint natuke ülekantud… ehk siis kaalud. Point selles, et emale ennustati last juba 20. sept paiku, a ma olin juba enne sündi loomult laisk ja sündisin alles oktoobri algul. Nii et võta sa nüüd kinni, kumb ma rohkem olen… :))

  15. Mutrike Says:

    Assa mait, kui vahva idee ja asaa mait, kui vahva ennast sellisest kohast leida. Mutrike on saanud Nähtavaks! Järelikult on Mutrike olemas! A kaksikute koha pealt – väga huvitav pakkumine, veedan suurema osa oma ööpäevast seltskonnas, kus 70% on kaksikud….

  16. Sinitihane Says:

    Oi, ma alles nüüd avastasin! Kuidagi jäi see postitus mul pühadega lugemata.
    Mina kalendris!!! Nii tore! Tänud!!!
    Kummaline, et seal kalendris nii palju kalu koos.
    Ma ise ka kalade lähedusest: veevalaja.

  17. Mutrike Says:

    Kalad on šefid, Mutrike teab omast käest;) noh vähemalt sama šefid, kui kaljukitsed, veevalajad, jäärad, sõnnid, kaksikud, vähid, lõvid, neitsid, kaalud, skorpionid, amburid


Lisa kommentaar

