Naljad ongi selleks, et neid jagada :)

Ühe Kanada kooli esimese klassi õpilased pidid joonistama pildid, kelleks nad suureks saades tahavad saada. Ühe tüdruku joonistus kutsus esile klassijuhataja ägeda reaktsiooni:

Järgmisel päeval tõi tüdruk klassijuhatajale kirja oma emalt:
“Lugupeetud proua Davis!
Ma tahan selgitada, mis on minu tütre joonistusel kujutatud. See POLE MINA, kes teeb striptiisi laval posti küljes. Ma töötan nimelt ehitustarvete poes müüjana ning ma rääkisin ükskord tütrele, kui palju raha me teenisime viimase lumetormi ajal. Sellel joonistusel on kujutatud mind müümas klientidele LUMELABIDAT!”
😀

3 kommentaari to “Naljad ongi selleks, et neid jagada :)”

  1. YksikHunt Says:

    Ja ikka taandub kõik võimele MÕTELDA 😉

  2. anna Says:

    Ma pole vist sugugi rikutud! Ma vaatasin ESIMESE asjana (enne teksti lugemist), et tegu on lumelabidaga, aga siis tundus see natuke nagu igav lahendus, sest see ei muutnud kogu pilti üldse naljakaks. Lülitasin siis rikutud mõtlemise sisse ja tabasin ära, mis värk.

  3. yksikuitaja Says:

    Ma vaatasin ka, et labidas. Siis hakkasin mõtlema, et miks see peaks naljakas olema ja miks seepeale rahaga juurde joostakse. Siis tuli loogilisem mõtlemine (niivõrd kuivõrd), et kuna tegemist pidi olema naljaga, siis… 🙂 Ehk siis tõesti – kik taandub võimele mõelda… ja loogikale. Eriti kui inimene tahab oma peaga asja selgeks mõelda, selle asemel, et teksti lugeda. 🙂


Lisa kommentaar

