No mida meemi …

e. saatis.
1. Vasta all olevale kolmele küsimusele nii nagu heaks arvad. Mida põhjalikumalt, seda uhkem. Hea kui lingid jutuubi või kuhu tahes, et näidiseid kuulata saaks.
2. Anna 3-le kolmandas punktis nimetatud blogipidajale meemi “teatepulk” edasi ning teavita neid meemis osalemisest näiteks nende kommentaarilahtrisse. Või helistades kui numbrit tead. Või kolme lõdva tulbi, nukra naeratuse ja tordiga ka külla minnes.
3. Meemi saanud blogipidaja kopeerib reeglid ja lingitab talle meemiulatanud blogi ja annab tuld, nii et rägastikus tuli taga.
Küsimus 1: “Kui sa saaksid vabalt valida kõikide maailma muusikute ja ansamblite seast, siis kes võiks sinu pulmas esineda ja millist lugu sa nende esituses kindlasti kuulda tahaks (ei pea nende enda laul olema, võivad coveri teha)?
Küsimus 2: “Millist laulu sa iseenda matusel kuulda sooviks ja miks?”
Küsimus 3: “Leia kolm blogijat ja põhjendades muusikavalikut seosta neid mingisuguse ansambli, plaadi või lauluga ning ulata neile teatepulk edasi.”
Vastus 1: Eeem…. deeem… on see vast meem. Pulmad on siuke asi, millele mul miskit põhjust mõelda pole. A no kui just peaks, siis kuulaks seda:
Vastus 2: No isiklike matuste peale mõtlen veel vähem. Aga loosi läheb see lugu:

Vastus 3: Saadan edasi Metsapiigale. Ei ole vist vaja seletada, miks just see laul 🙂

Järgmiseks: tavainimene..
No küll ma otsisin tema viimases postis viidatud laulu taga, kuulasin isegi selleks tarbeks ära juutuubis leiduvad kunstipärased peibid… ai ei midagi.
Tuleb siis mingi tiba tegijam muusika:

Nii. Ja siis saab teatepulga ka sinitihane.

Las ta ise arvab, miks just see laul 🙂
Aga ega ma teid, viidatud kodanikud, ei süüdista , kui te teha ei viitsi… see on raudselt kõikse raskem meem, mida ma teinud olen 🙂

4 kommentaari to “No mida meemi …”

  1. tavainimene Says:

    Jaa, see on pähkel…
    Minu viidatud lugu oli muidu Mimicry “New”.

  2. Sinitihane Says:

    Sa ütlesid: “Aga ega ma teid, viidatud kodanikud, ei süüdista , kui te teha ei viitsi… see on raudselt kõikse raskem meem, mida ma teinud olen.”

    Tead, ma tõesti olen kergendatud, et sa seda ütlesid!
    Ja ma tõesti olen nii laisk, et jätan selle meemi jätkamata. Aega ei ole, sorry.

    Aga mulle valitud looga panid küll kümnesse. See on nimelt üks enam-vähem kahest laulust, mida ma enam-vähem vene keeli oskan. Kunagi veel palustin poolvenelannast kursaõel mulle puudu jäävaid sõnu õpetada.

    Nüüd lükkasid mu aga õigele lainele ja seega pühendan sulle ühe teise võrratu lapsepõlve muusikaelamuse: http://www.youtube.com/watch?v=FbJLY93JYds
    See on Saekala laul multikast “Taevakarva kutsu”. Algab 35 sekundi pealt.

  3. e. Says:

    mina ei ole süüdi! janke on!

  4. ritsik Says:

    ma panin endale ka kutsika, no selline nostalgialaks 😀


Lisa kommentaar

