Blond või härmas?

Olgu issand kiidetud, et mul pole siiani pähe tulnud muretseda endale toatermomeetrit muretseda. Või on see hoopis vale otsus? Sest kui mul oleks nimetet ese ja ma selle skaalat vaataksin, siis ilmselgelt kargaks mu keretemperatuur lakke. Saaks vähemalt sooja.
Ja üleüldse, miks see nii on, et kui õues on +15, su ihu ümbritseb kaks kampsunit ja paar paari villaseid sokke, siis on mul seal lausa palav… toas aga peab samal temperatuuril sooja saamiseks aktiivselt liigutama või kasuka ümber rebima?
Mõistus on kah kuidagi väga imelikult töötama hakanud.
Meesinime tõi printer-skänner-koopiamasina (mis on wunderbar, sest ma ausõna et vajan seda). Ja seejärel leidis aset järgmine dialoog:
Mina: Oot, ma saan siis ju pildid kah sisse skännida 🙂
Tema: Muidugi.
Mina: Ja kõik, mida vaja , saan kodus välja printida.
Tema: Muidugi.
Mina: Kahju, et ma sellega aint paljundada ei saa.
Tema: Mismõttes?
Mina: No sellega ei saa ju paljundada.
Tema: Ütle nüüd selle kaadervärgi nimi uuesti.
Mina: Printer-skäner-koopiamasin.
Tema: Ja koopiamasinaga saab teha mida?
Mina: (5 minutit vere juurdevoolu põskede piirkonda)

2 kommentaari to “Blond või härmas?”

  1. Indigoaalane Says:

    Väga hea küsimus! (see 15 kraadi osas).
    Ma sain siit nüüd terveks päevaks mõtlemist. Ilmselt on tegemist mingi niiskuse värgiga, aga kes teab, Kui vastuse leiad, siis jaga minuga ka.

  2. kukupai Says:

    ilmselt oled härmas, mis muud 😛


Lisa kommentaar

