Viimse-….lisand…

Tasa… mul on arukordne võimalus sõna sekka õigata, kuna keenjus sugeb lokka (ühtlasi kattes need uudse värvigammaga). Et juhtumisi pole ma – tänu muidugi eidekese grafomaaniarjumusele- siia eriti ligi saanud, siis aaran etkel sarvist ja kribin siia midagist manu…

Laupäev vaatab vastu koeraga kalendri jaanuari küljelt, õhtune vilmindus on paigas-da vinci kood tuleb meelde tuletada. Ja…ja….ja…pirukit pidime ka tegema… tõotab ea tulla…
ahjaaaa…..raamaturiiuli projekt on ka kenasti läbi nätsutatud, materjali aruanne tehtud, nüüd on jäänd vaid rahaküsimus õhku… aga see on juba meelots selle püha ürituse juures.

No siin ma siin nüüd olen…suled ühes potis…eideke on kõik juhtumised ära pajatanud, ja minul õnnetul jääb vaid taustavirvenduste tekitamine; ilusad pisikesed ringikesed tasasel veepinnal…no ei saa ju juhtuda iga päev midagi, et mõlemal sulel oleks väärt pajatamist…muidugi viimseeestlase ajalooveergudelt on nii mõndagi veel väärt väljatoomist, aga selle kirjutise paistel tundub kuidagi kohatu mälestustest eietada…a ma siis jahun seda tühja mõttelõngakest edasi….

On ju uvitav…irrw 😀

Ma siin salamisi loodan, et eidekese lokivärvimise protseduur tekitab põhjuse, siia midagi umoorikat lisada, mitte et ma pahatahtlik oleks….

a…et asi väga tühjaks ei jääks ..lisan siia lõppu veel moratooriumi Kalevipojale…

MIS TAL LOLLIL MÕELDA

KUI ON MÕISTUS MÖÖDA…

SIIL VAID TAIPAS ÖELDA…

LAPITI EI LÖÖDA…

HÕIKAS SIIL MIS HÕIKAS

EI TA PÄÄSTA KANGET MIIST….

JALAD ALT SEL LÕIKAS …

OMAENDA TAPARIIST…

Lisa kommentaar

