WANTED

Tavaliselt on hea, kui su elu-ja töökoha vahe on 200 meetrit- kui tööpäev lõpeb, ei pea sõltuma transpordist ega muust sihandsest, pakid pillid kotti ja kappad kodu poole. Aga kui tööpäev venib pikaks ja keset seda tekib kahetunnine paus, siis ei ole eriti tore: tööl pole midagi tarka teha ja siirdud koju. Ja arvake ära, kas viitsid end siit pärast tööposti otsa tagasi vinnata või ei? (ehkki naada, feedja, naada…)
No a kahe tunniga võib palju asju teha. Näiteks kohvi juua. Pead pesta. Blogida.
Pea pesemise all mõtlen ma siinkohal isetegevust koos šampooni ja palsamiga, mitte seda pooletunnist mäejutlust , mida ülemus aeg-ajalt teha armastab. Kõige parem, kui sul on olemas lemmikšampoon ja selle tagavarad kapist otsa ei lõpe. Minul nii hästi pole läinud. Mida iganes ma kaubandusvõrgust ka ei sebiks, on alati kolm võimalust:
a) Väga meeldiva lõhnaga pesuvahendid, ent juuste kuivades tekib isu kohe uuesti pead pesta
b) Rõvedalt haisevad ollused, peale peapesu on visuaalne pilt okei… ent aromaadipilves kõndimine ajab südame pööritama
c) Ühekordseks kasutamiseks mõeldud katse-eksitus-asjad (ühekordseks sellepärast, et rohkem sa neid lihtsalt ei kasuta).
No on muidugi šampoone, mida ma kaubandusest neverever ei osta ka; näiteks ajupesu- murevaba Peale ja Õlgadele mõeldud pastat. Ega vedrušampooni nimega Shamtu. Ma tahaks tegelt oma ihusilmaga ära näha mõne naise, kes peseb Shamtuga pead ja pärast niimoodi mööda tänavat vedrutab, nagu kommertsteates näidatud.
Tark tegu oleks ju minna mõne juuksuri juurde ja lasta endale midagi tarka soovitada… kus on aga garantii, et see mitte kõige odavam ost ka nii mõikab, nagu mina seda tahaks? Juukseid lõikama mul sinna samuti asja pole, käärid on, käed on, saame asja ise korda (pole ju vahet, kas soeng kannab nime I-Made-This-Wilderness-Myself või See-Varesepesa-Maksis-Viis-Sotti). Niisiis ujume edasi katse-eksitusmeetodil keset šampoonimaailma.
Tegelikult oli mul üks lemmik olemas ka. Nii paar aastat tagasi. Kingiti ja istus ideaalselt… aga otsa sai (nagu ikka juhtub, kui usinalt kasutad). Kui mõni tunneb pildilt ära ja teab, kust leida, võiks mulle lahkesti teada anda.
Saaks ühe hala koha pealt jälle suu kinni panna 🙂

7 kommentaari to “WANTED”

  1. Robin Says:

    http://www.netshop.ee/index.php?action=products&PathID=174

    See on vist seesama, kui ma ei eksi. Tradehouse, asub kuskil kesklinna kandis ja minu jaoks on see ka täielik õnnistus, sest nad müüvad ainsana seda juuksevärvi Tallinnas, mida ma kasutada TAHAN. 😀

  2. sesamy Says:

    urrraaaaa ja aitäääh 🙂

  3. Thela Says:

    Selline koht ka heade asjade müügiks, http://www.juuksed.ee
    Poeshampoonis on kahjuks umbes kolm protsenti shampooni ja ülejäänu tont teab mida, sellepärast ka hinnavahed.

  4. anna Says:

    Hmm… Mingi värk on selle vöördpressiga viimasel ajal. Kui ma eila seda kommentaari käisin kirjutamas, siis seda esimest siin polnd, 0 kommentaari oli. Aga nüüd näen, et keegi Robin on 20 minutit enne mind sama lingi postitanud 😀

  5. anna Says:

    Aaa, selles siis asi! Selge värk 🙂


Lisa kommentaar

