Varsti RTJ

Pole siia pikalt saanud kirjutada, sest et kibeviljamahategemineoli. Eriti just tööposti otsas sai seemneid külitud: sõbrad ja vastlad ära peetud. Ja ühe arenguvestluse kah.
Kui ma viimati arenguvestlust läbi viisin, olid mu lapsed (loe: õpilased) 8. klassis. Nüüd siis käsil poole nooremad- 4. klass…. ( 😀 )
Teisipäeval siis arenesime.
Kolmapäeval selgus, et sellest oli kasu ka.
Lapse emme kurtis, et muidu hea laps, õpib hästi ja puha. Aitab kodus kah. Aga jube palju vaidleb. Et enne vaja veerand tundi vaielda ja siis alles ära teha, mis kästud.
Ma siis küsisin lapse käest- kas on kunagi nii juhtunud, et ema palub midagi teha ja sina vaidled vastu ja lõpuks ei teegi?
Laps mõtles ja arvas, et sellist juhust pole olnud.
Ma siis pakkusin, et kui niikuinii tuleb teha, siis on vaidlemisele mõttetu aega raisata. Et selle ajaga , mis vaidlemisele kulub, saaks hoopis midagi mõnusamat ette võtta.
Andsin hea nõu ära ja lükkasin selle vestluse mõttest välja.
Kolmapäeval tuli sama laps minu juurde: õpetaja, ma hoidsin eile pool tundi aega kokku! Mina: Mismoodi siis?
Laps: Jätsin kaks korda vastu vaidlemata!
🙂
Aga homme, sõbrad… homme on RTJ.

Posted in niisama. 1 Comment »

Üks vastus to “Varsti RTJ”

  1. Kratt Says:

    nii tore lugu 🙂


Lisa kommentaar

