Armastus esimesest silmapilgust ja kurejuttu ka

Mida te nüüd siis arvasite, et kuulete uusi värskeid kõlakaid või?
Höhöhöööööö, tünnnng! (naerab leebe baritoniäälega).
Mu armastus on supermõnna, superilus ja minu jaoks superkirves nurgadiivanvoodi. Näitaks kohe pilti kah, aga seda pole netis üleval. Aga ma PEAN selle saama! Las ma ainult mõtlen välja, kuidas. Lõppkokkuvõttes hakkan ma selles ju praktiliselt elama ja töötama. Ei, no jälle te mõtlete nüüd seal et MISASJA??? No kui ma läpakaga töötan, siis ma ju lebotan samal ajal, eksole. Sibeliuse programm ei nõua selg sirge laua taga istumist.
A kurejuttu niipalju et nad on kohal. Jalutasid meil siin täna õue peal . Kaks korraga. Nii et halleluuja, seltsimehed, kevad tuleb ikkagi! (viimane lause oli pühendus Kaamosele 🙂 )

3 kommentaari to “Armastus esimesest silmapilgust ja kurejuttu ka”

  1. kaamosrules Says:

    😀 Nii armas!
    Tuleb-tuleb, kõige porimülgaste, kähiseva hääle ja mudaste penidega tükkis!

  2. maarja Says:

    ehh, mul on diivaniotsimine plaanis, aga ei ole siiani õiget suurust leidnud….

    • sesamy Says:

      see, mis mul plaanis, on 2.80 pikk ja meeter lai … ja sedagi kõige kitsamas olekus 😀


Lisa kommentaar

