Aprill, aprill

Ma pole vist sada aastat aprillinalja teinud. Muidu teen iga päev, a näe, kui luba antakse, siis ei kisu kuidagi 🙂
Täna tegin.
Kolmanda tunni ajal pidime näiteringi uut etendust vaatama. Vaatasime ka, muidugi. Ma tegin siis sissejuhatuse. Rääkisin, mis kohe juhtuma hakkab ja avaldasin teadeande: Ärge nüüd ainult arvake, et kolmas tund ära jääb. See tund, mis teil praegu olema peaks, toimub viimasena. See tähendab, et kui teil muidu peaks olema kuus tundi, siis täna on seitse.
Saalitäis õpilasi: Mööööööööööh? (eriti pettunult)
Mina: Aprill!!!!
Saalitäis õpilasi: Määääääääääähhhh…. (erinevad emotsioonid teemal agasanüüdsaad, kuratorkiläksin jne jne).
Julm, eksole 😀
***
Täna käisid ka esimesed sünnakülalised: minu omad kallid esivanemad. Juttu jätkuks meil alati kauemaks, aga.
Kohe seletan näidete varal.
Mina vanuses umbes 12. Laupäev ja maaleminek. Mõned asjad enne vaja korda ajada ja siis läheme maale.
Lepime kokku, mis kell on start. Kõik on nõus et stardime kell 1. Tegelikkuses stardime kell 3.
Mina vanuses umbes 15. Mis kellaks me õhtusöögi teeme? Teeme kella kuueks. Tegelikkuses valmib õhtusöök kella kaheksaks.
Minu vanus vahemikus 20 kuni… Aastavahetus Tartus. Mis kell me lauda istume? No 8? Tegelikkus on 10. Aga no ma olen juba harjunud.
Mina vanuses misiganes: nemad tulevad mu sünnipäevale. Mis kell te jõuate? No kaheks vast. (loe: oota kella neljaks). Ja kell 4 nad siis ilmnevadki.
Täna läks kusjuures isegi hästi- 75+20+20 läbiti kodanike poolt kõigest 3 tunniga. Ja 3 tunni pärast taas guudbai, adjöööö….:( ei taha sõita hämaras ega vihmas jne jne)
Saite siis ikka nüüd aru, miks kauem kestvat juttu kauem vesta ei saa?
Siinkohal olgu muide täheldatud, et ise vihkan hilinemist 🙂 .
Ja mu õe pere on sama tõve pärinud, õnneks leebemas vormis :).
***
Tänasesse päeva mahtus ka võitlus liisingufirmaga. Teemaks unelmate diivan.
Saadab mina see kiri elik siis taotlus.
Saab ruttu vastuse: selles summas ei saa.
Saadab uue: saab siis vähem või mis?
Saab vastuse: eelduseks võlgade puudumine (nagu ma ise ei teaks, deem!)
Saadab uue: krediidiinfo andmeil maksehäired otsasson. (see ei tähenda, et pole neidsinaseid olnd).
Nemad mulle: Te pole meile võlgu.
Ma neile: No kui pole kas siis saab või ei?
Nad mulle: räägi, milleks vajad ja saada konto väljavõte.
Räägin. Saadan. Saan vastuse. Vastus on jaatav.
🙂
Võitle, Eesti, võitle!
Nii et diivan tuleb ikkagi.
***
Meesinime on täna päälinnas. Niisiis on sellel aastal esimest korda mitte kaissu pugeda. Mis siis ikka, tuletame meelde vanu aegu kui polnud neli aastat kellelegi kaissu pugeda 🙂
Siuke argipääv siis.
***
Muide, pühadejuttu ka.
Kui teile vaba päev anti, siis tundke huvi teeml za štoo. Mõtisklege veits maailma ja selle ajaloo üle. Võtke arvesse, et kes minevikku ei mäleta, see elab tulevikuta. Ja arvestage sellega, et tänane olevik on homne minevik, mida tulevikus mäletada.

2 kommentaari to “Aprill, aprill”

  1. Sille Says:

    Minu vanematel täpselt samasugune hilinemise komme. Legend räägib, et isegi oma registreerimisele olla nad pool tundi hilinenud. 🙂


Lisa kommentaar

