Oled nõid või ei? Testi end ise :)

Vali järgnevatele küsimustele oma vastusevariant. Ära viili ega valeta iseendale. Peale vastamist loe kokku oma punktid (leiduvad sinu vastusevariandi taga). Tulemused testi lõpus.
A. Tube koristades on sinu jaoks vajalikeim atribuut:
tolmuimeja (1)
survepesur (2)
töökindel hari (3)
toekas luud (4)
B. Kahtlustades, et su mehel on afäär, käitud järgmiselt:
ei tee väljagi; see ei ole kindlasti mitte tõsi (1)
jälgid märke ja kui kahtlused leiavad kinnitust, võtad ette tõsisema jutuajamise (2)
mida? minu mehel afäär? see t****** pole sellekski võimeline (3)
kargad oma teravate geelküüntega näkku nii mehele kui kõigile võimalikele kaasosalistele (4)
C. Mees laekub koju vastu hommikut, maakera on ta jõudnud ümmarguseks juua. Mida teed sina?
suunad härra voodisse, paned öökapile aspiriini ja liitri külma tomatimahla ning lased inimesel rahus olla (1)
käitud režiimil “pilt on, häält ei ole” (2)
käitud režiimil “palju kurja häält ja pildi kustutame sul ka kohe ära” (3)
kasvatusvahend nimega taignarull. sellega saab küpsetada kah vää? seda ma ei teadnudki… (4)
D. Mees ärkab järgmisel hommikul (lõunal/õhtul). Sinu tervitussõnad:
tahad sa äkki õlut või midagi? (1)
(hästi irooniliselt) näe, kes meil siin siis nüüd jälle on (2)
endiselt režiimil “pilt on, häält ei ole” (3)
mehe kohvreid pakkides pomised mantrat: käi v****, m***, t******** (4)
E. Lastekasvatusküsimustes käib asi nii:
Kui me koos elame ja lapsi kasvatame, on sõnaõigus mõlemail. Erimeelsused lahendame argumenteerides. (1)
Mis neist lastest kasvatada, küll kasvavad ise (2)
Mees peab selle koha pealt suu kinni, kasvagu kõigepealt ise suureks (3)
Kui ta raisk üritab midagi öelda, saab laksu kirja (4)
F. Kui sõber vajab abi, vastab sinu kohta järgmine väide:
Kui sõbral on abi vaja, olen alati valmis. Milleks siis sõbrad on? (1)
Eks ma ikka aitan… kui mul see võimalik on. (2)
Ahah, nüüd sa vajad abi? Aga millal sa mulle viimati appi tulid? Ja üleüldse, helista mulle homme, praegu ma magan. Siis ma äkki aitan sind kah. Vist.(3)
Abi? Mis abi? Saa ise hakkama, rsk. Kes mind kunagi aidanud on? Mingi sõber oled mulle vää? (4)
G. Meeste ja naiste vahelise sõpruse kohta arvan ma nii:
Sõprus on täiesti võimalik mõistusega indiviidide vahel, soost olenemata (1)
No ma võin ju sõber olla… aga raudselt on asjal mingi tagamõte (2)
Ei ole võimalik, kõik taandub instinktidele (3)
Sõber või mitte, kõik võtan rajalt maha. (4)
H. Sõbranna ja ta mehe teed viisid lahku. Sinu arvamus on:
Iga asi on millekski vajalik,sa olidki tema jaoks liiga hea. (1)
Lahku siis lahku, ära ulu ja ela edasi. (2)
Seda oli ette näha, ta oligi sinu jaoks liiga hea. (3)
Lõpuks ometi. Anna mulle ta telefoninumber. (4)
I. Üldiselt arvan ma asjadest nii:
igaühe jaoks on kuskil keegi, tuleb vaid õige üles leida (1)
igaühe jaoks on kuskil keegi… ainult mitte minu jaoks (2)
igaühe jaoks on kuskil keegi… paraku ei pruugi keegil piisavalt pappi olla… (3)
igaühe jaoks on kuskil keegi, tuleb vaid õige üle lüüa (4)
J. Tänasel volbriööl ma teen (või tahan teha) nii:
grillin, tšillin, olen koos omadega (1)
grillin, tšillin ja vaatan, kes mulle välja teeb (2)
grillin, tšillin ja otsin omale mõne ägeda meesnõia (3)
grillin, tšillin ja otsin, kellele ära panna (4).
***
Lugesid punktid kokku? Vastused on siin:
1-10. Sa pole nõia moodigi. Mine ja arene! Oled üks sedasorti naine, keda igapäevaelus eriti kohata ei saa (ja olgu see sulle lohutuseks). Täna sul läbudele asja ei ole. Muide, kui sa tolmuimejal lennata püüad, jääb teekond lühikeseks- need riistapuud töötavad elektriga. Ja olgu teatatud- loll on see mees, kes sinusuguse käest laseb. Klassifikatsioon- ebanõid.
11-20 On hetki, kus peaaegu nagu hakkaks juba looma… ent siiski oled nõrk! Nõrk, ma ütlen. Su inimlikud jooned saavad võitu ellakäitumisest, olgugi, et see aeg-ajalt sinus pead tõstab. Kui sa peaks õhtu jooksul teiste nõidadega kokku puutuma, hoia parem tahaplaanile. Klassifikatsioon- poleveelnõid
21-30 Hakkab looma! Päriselt kah! Sest mis oleks parem ärapanemisest? Eriti kui on ära pandud asja eest?
Saad uue tuule tiibadesse ning õitsed õhtust hommikuni. Ära siis meest päris ära unusta, tema, õnnetuke, ei saa niikuinii asjadest aru. Enamasti. Klassifikatsioon-pärisnõid
31-40 Palju õnne! Täna on just sinu päev (ja öö) ! Have fun! Klassifikatsioon – übernõid.
***
Tegelikult oleks hullult huvitav teada, mis liigi alla mu blogi lugejad kuuluvad:)
***
Olgu ette ära öeldud, et tsenseeritud roppuste pärast ma südant ei valuta. Ebanõiad nende küsimusteni ei jõudnudki, muud isendid kannatavad välja küll.
***
He4ad volberdamist!

13 kommentaari to “Oled nõid või ei? Testi end ise :)”

  1. thela Says:

    ainult 13, viimase eest panin endale nulli, sest kodus ilma grillimise-tshillimiseta

  2. kassu Says:

    Pole lootustki nõiaks saada 😦
    15 p tuli ka ainult tänu luuale, millega tõeliselt mõnus on vehkida – saab korra majja või ei saa?!? 😛

  3. maailmaparandaja Says:

    Ei ole ma, veel selles eas, et nii kaua kuuvalgel ööl võiksin sõita luuaga ma… Ühesõnaga poleveelnõid.

    Aga testi kiidan heaks!

  4. kaamosrules Says:

    Mnjah, mis siis ollakse, kui küsimustikku lõpuni vastata ei julgeta, sest hakkab juba looma…?

  5. malyn Says:

    pärisnõid 🙂

  6. Sinitihane Says:

    Olen vist klassikaline poleveelnõid.
    Sain nimelt 10 punkti aga C-le ja D-le jäi vastamata, sest meha ei võta tilkagi. Nät, kus probeem!

  7. meretuul Says:

    18 punni tuli heaste täis ja ma ise arvan ka nii, et poleveelnõid sobib mulle üsna hästi, arenguruumi veel on, veel on..
    Test oli 5+!!

  8. CV Says:

    Ma ka poleveelnõid. Huvitav, miks need mehed mind kogu aeg nõiaks siis sõimavad? Ma olen nii malbe ja hää!


Lisa kommentaar

