Paroolindus

Niisiis.
Hakkan nüüd samuti kasutama postituste paroolistamise võimalust, ilmselt küll mitte eriti tihti.
Ikka selsamal põhjusel, et võimalikele äratuntavaile asjaosalistele mitte liiga teha.
Parooli võib küsida e-maililt sesamy@hot.ee; arvan , et need, keda piisavalt huvitab, viitsivad küsida, need aga, kes siia juhuslikke kanaleid pidi satuvad, ilmselt mitte.
Nii lihtne see ongi, ma loodan.

9 kommentaari to “Paroolindus”

  1. helle Says:

    palun parooli

  2. Kratt Says:

    mulle ka palun parooli 🙂

  3. sesamy Says:

    saatsin e-mailidele

  4. Eeps Says:

    Kuidas paroolisaajate hulka kvalifitseerutakse? 🙂
    Ma loen Sind mõnda aega juba mõnuga, aga ega päriselt ei tunne ega tea küll… 🙂

  5. Jaana Says:

    vot mina olen juba nii uudishimulik, et mulle ka paluks parooli. 😛

  6. Jaana Says:

    Tänud 🙂

  7. kukupai Says:

    ma käin kah aeg-ajalt lugemas, aga siis kõik vahelejäänud lood korraga. Kas see on piisav põhjus parooli paluda?


Lisa kommentaar

