Lohutav kala-krevetisupp vahukoorega

Eile olin ikka eriti osav- sõitsin meesinimese auto improviseeritud õppesõidu käigus põllule mätta otsa kinni. No niiiiii äge. 😦
Ja jube mark kah muidugi.
Meesinime lohutas et sest polevat midagi, aga jee ma usun.
Kell 5 hommikul ärkasin tundega, et midagi on valesti… meelde tuli. Auto on endiselt kõhtupidi põllu peal ja mina olen see, kes ta sinna parkis.
Kell 6 hommikul ärkasin uuesti ja meenutasin, et auto on endiselt põllul.
Siis tõdesin, et minu põdemisest ei muutu midagi ja suutsin magada kella 10ni.
Peale kohvitamist läks meesinime koos sõpradega autot päästma ja mina võtsin ette kalasupi tegemise. Esimest korda elus. Natuke pugemise mõttes (kuna meesinimesele maitseb koorene kalasupp) ja natuke sellepärast, et isutas ka.
Kui keegi on käinud Viljandis Viljandi kohvikus (Lossi uulitsal) sedasinast söömas (koorene lõhesupp krevettidega), siis teab ta täpselt, mille järgi mul isutas. Ja et mõte paika pidas, seda näitab kasvõi seegi, et ma meie ääretult niru valikuga kauplusest kõik vajamineva kätte sain.
A ma nüüd siis räägin, kuidas värk käis.

Vesi keema, sisse mõned pipraterad ja paar loorberit. Kaks viilutatud porgandit kah.
Kui hakkas keema, lisasin paki lõhe kõhuääri. Lasin vaikselt muliseda nii 20 minutit.
Siis kurnasin puljonksi läbi, panin soola, viilutatud porru (valge osa) , 4 kartulit ja 4 tomatit (tükkidena muidugi). Kui kartul oli juba peaaegu pehme, uhasin manu ka paki külmi kooritud krevette. Siis posisin asja kallal veel soolatilli ja sidrunipipraga, nokkisin kõhuäärekala luust puhtaks ja panin koos porknaga leemekesse tagasi. Nii kui keema läks, panin vahukoore kah juurde. Ma olin nii osav, et isegi ajasin sellesinase vahtu enne. Vbl seepärast nii mõnus sametine supp tuligi. Oli küll see maitse, mida ootasin. Meesinimesele kah meeldis. Ja mul on juba sellepärast parem tunne, et millegagi hästi kah hakkama sain.
Siiani on see mu parim isetehtud kalasupp. Nagu öeldud, ühtlasi ka esimene 🙂 .

5 kommentaari to “Lohutav kala-krevetisupp vahukoorega”

  1. Kratt Says:

    oi, kõlab ahvatlevalt, peaks ka proovima 🙂

  2. Eeps Says:

    no nüüd isutab jah, korralikult kohe. tänan 😀

  3. Jaana Says:

    mmmm… peaks ka tegema… kuigi lugedes tundub, et jube kaloripomm (vahukoor), aga vahel ju võib lubada 🙂

  4. kukupai Says:

    Me tegime sarnast asja ilma krevettideta, need ei lähe siin peres mitte. Aga mõnus oli ikka 🙂


Lisa kommentaar

