Kuidas autoremondiks kuluvat summat miinimumini viia

Kell on üks päeval. Meesinimene helistab:
M: Kuule, mul on hea uudis ja halb uudis. Kummast ma alustan?
N: Ikka halvast.
M: Autoremont läheb maksma 1000 raha.
N: Ja hea uudis?
M: Auto saab täna korda.
Kell on kolm päeval. Meesinimene helistab:
M: Kuule, mul on nüüd kaks head uudist. Kummast ma alustan?
N: Heast.
M: Auto saab täna korda.
N: Ja teine hea uudis?
M: See läheb maksma 500 raha.
Kell on kolm läbi viis minutit. Naisinimene helistab.
N: Kuule, ega sa äkki ei tahaks mulle kell viis helistada ja öelda, et auto saab täna korda ja maksma läheb 250 raha?
(ise rehkendab, mis kell ja mis kuupäeval peaks helistama, et summa nullini väheneks. Kahtlane vaid, kas auto sel juhul ikka korda saab…)
🙂
Edit keset ööd:
Kui mu lugejate seas on matemaatikuid, andke teada, mis õige vastus oli 🙂

2 kommentaari to “Kuidas autoremondiks kuluvat summat miinimumini viia”

  1. Jaana Says:

    mnjaa… teil siis vedas 😛

    ma sain hinnapakkumise autoremondile ja summa niitis jalust. hommikul oli see 22 000.- ja õhtuks 53 000.- 😛

  2. sesamy Says:

    Ilmselt oleksid sa pidanud võtma hinnapakkumise kaks nädalat enne 🙂


Lisa kommentaar

