Bigfoot needs help

Küsimus siinkohal kodanikele meestele, kelle koivanumber on 47 ja enam.
Kustkohast te oma papud hangite?
Või käite paljajalu lumehangesid pidi ja katuseid mööda?
Kas on olemas kusagil mõni netipood, mis inimliku hinna eest suurte suurustega kaupleks?
Küsimus on mõeldud ka naistele, kelle meeste koivanumber on 47 ja enam…

Operaator Kõps Tartu botaanikaaias

Ma ei tea , kas teised (õpetajad) kah nii teevad, aga mina olen see loll, kes sebib lastele ekskursioone, kuhu ka endal huvitav minna oleks. Eile käisime. Mitte sis vaid botaanikaaias vaid ikka mujal kah. Aga pildistama kiskusid ikka lilled, eksole 🙂
Lilletame siiis siin kah.







Mis ma oskan öelda- Tartus on hea. See oli kodu 18 aastat ja on ilmselt elu lõpuni, olgugi , et enam ammu seal ei ela.

Risotto Ahhaa ja Ohhoo

Mitte, et ma teaks sõna “risotto” täpset tähendust (mulle on alati tundunud, et see on üks riisiroog igasugu lisanditega), aga sellegipoolest usun, et tänasel õhtul kokkukeedetud möginat sobib see iseloomustama ikkagi.
Ahhaa-osa: ahhaa, mida meil kõike poest saada ei ole (kui sa lähed ideega osta seeni, paprikat, porgandit, rohelist sibulat , rõõska koort ja kana… arva ära, mitu komponenti soovituist sa saad? Selle asemel ostad saadaoleva liharäbala nime all kakssada viiskend grammi seaguljašši ja tervisesalati (riivitud porgand (ahhaa, said ju oma porgandi?), kõrvits ja päevalilleseemned).
Ohhoo-osa: ohhoo, mida mul kõike kodus ära ei ole, kui hästi otsida!
Niisiis. Praed searäbalad pruuniks, lisad rammusa sibula ja kaks küüslauguküütsekest. Praed edasi. Kosutad panni eelpoolmainitet tervisesalatiga (terve karp, made in maksimarket). Soolad kogu sodi sojakastmega. Mitte palju.
Kallad juurde riisiterad, kuumutad. Kui on paras kuum siis leiad et ega küll küllale liiga tee ja paned kuuma vee manu. Umbes 10 min hiljem maitsed ja leiad, et asjast on puudu puljongikuubik. Puraviku oma. Loomulikult parandad vea. Ja et asja põnevamaks teha, lisad ka majoneesi, Silma järgi nii klaasitäie. Lased haududa.
Seni kuni valmis saab.
Sööd kausitäie.
Teise ka.
Siis lööd endale näppude pihta, et mitte kolmandat kausitäit ahnitseda.
Lähed magama, et mitte endale veel kord näppude pihta lüüa.
Head ööd.