Google-moogle-kodutohtre

Julgelt kuu aega juba vean end ninapidi. Seda mitte siis ülekantud tähenduses vaid sõna otseses mõttes. Nina on see, mis mind hommikul voodist välja veab, nina on see mis sunnib mind sageli taskuräti suunas küünitama ja annab end tunda. Nartsisse ja sireleid ja toomingaid suudan haista vaid siis, kui nende aroomikontsentratsioon sissehingatavas õhus hakkab ületama hapniku osakaalu. Ja määri või tilguta või tee mida tahad, tulemusi pole. Vana tõde on ju see: nohu ravides kestab see 14 päeva, nohu ignoreerides kaks nädalat. Nüüdseks on aga kriitiline piir ületatud ja minul mõõt täis.
Google.ee tuleb ju appi ikka.
Sürpraisina avastan, et äkki on mul allergiline nohu.
Tuletaevasappi, mul vää? Vanamutt varsti valmis, nüüd siis veel allergia? Mille vastu? Et kohe on puhkus? Et elu on muidu ilus?
Mul on allergia mõne kolleegi vastu, aga no ma töötan nendega juba kuus aastat koos ju 😦
*loivab vasakule claritiini võtma ja ootab kaaskannatajate nõuandeid*

Üks vastus to “Google-moogle-kodutohtre”

  1. google moogle « Эхо блогосферы Says:

    […] sesamy пишет: Google.ee tuleb ju appi ikka. Sürpraisina avastan, et äkki on mul allergiline nohu. Tuletaevasappi, mul vää? Vanamutt varsti valmis, nüüd siis veel allergia? Mille vastu? Et kohe on puhkus? Et elu on muidu ilus? … […]


Lisa kommentaar

