Tuunides lugemisvara

Tegin taas kord muudatusi oma blogrollis, eemaldades sealt parooli alla läinud eksemplarid (välja arvatud muidugi need, millele ligipääs olemas) ning muidu aktuaalsuse kaotanud asjad. Alati on hea meel leida uusi huvipakkuvaid veebipäevikuid, kas pole 🙂 ? Ilmselt sellepärast, et huvitava blogi taha usutavasti peidab end huvitav inime… ja huvitavad inimesed on huvipakkuvad, vähemalt mulle küll.
Mõne lisaks veel hea meelega, aga tean, et inimene ei soovi end kusagil esile tõsta, mis minagi siis ahvatlen :).
Märkasin, kusjuures, et kõige suurem osakaal nimekirjas on M-tähega algavatel, siis K ja siis S.
Ja üleüldse, kuidas teie oma blogilisti koostate- kas lisate kirjutaja nime/hüüdnime või blogi pealkirja? Mul nad seal sedamoodi segiläbi 🙂
Kui peaksin ennastki oma nimekirja lisama, siis ilmselt oleksin siiski S-all (sesamy) mitte K (kirjand vabal teemal)…

4 kommentaari to “Tuunides lugemisvara”

  1. helle Says:

    Vaatasin ka inspireerituna sinu sissekandest oma blogirulli. Mul oled sa seal hoopis “mina ja mu maailm” all. Alguses sa vist olidki sellise pealkirjaga?

    Üldiselt on teiste blogirullides hea krattimas käia ja endale uut lugemist hankida.

  2. kassu Says:

    Oi, mina olen ka päris mitu päevikut teiste kaudu rullides leidnud, umbes et naabrinaabrinaabrinaaber 🙂 Vahest kolamisel pikem paus, vahest jälle tükk aega lugemislainel.
    Keski kuskil oma blogis kirjutas, et ah, mis te siin käite, nagunii parastamas, kui nõme on kirjutaja, ja sedasi oma ego upitamas. Ega ikka ole küll nii. Väga lahe on leida inimesi, kel sarnased mõtted, või siis lihtsalt mõnus jutustiil.

    Näed, jälle jäin kommis lobisema 😀 (*otsib suu-ja sõrmetabaluku kohe välja*).
    Aga mis puutub nimedesse, siis mul ka loendis segiläbi, nii nagu suupärasem ja paljuütlevam tundub. Muud statistikat veel teinud pole. A küll jõuab.

  3. Kratt Says:

    mulle ka blogrollid meeldivad. ikka vaatan, et mida teised loevad. nii olen ühelt blogilt teisele seigeldes palju huvitavat lugemist leidnud 🙂


Lisa kommentaar

