Kolkapatriotism

Olen oma blogis korduvalt vingunud kohaliku külapoe Alati-Otsas- olemuse üle. Ega see täna just kaupadest tulvil olnud.
Oma osa kaupade kadumisse annavad ka möödasõitjad, pood asub suure maantee ääres ja transiitreisijail mugav ju möödaminnes end varustada. Mis on muidugi normaalne, esmased asjad saab ikka kätte.
Aga juhtus siis järgmist. Minu järel sisenes poodi tibi tüüpi naisolevus. Seiras tükk aega õllevalikut, briljandid ripsmetel välkumas, siis haaras telefoni ja suhtles vinguvas kõneviisis kellegi nähtamatuga:
“Kuule, siin ei ole sikspäkki, ainult nelipäkid on…No ma vaatan ju… Aa on jah, Aleksander on sikspäkk. Alekokk on nelipäkk… Originaali ei ole sikspäkki… Miks ei ole, miks ei ole, no kust mina tean… NO KUULE, SA VAATA, KUS POES MA OLEN!!!…”
Jalutasin kuuldekaugusest välja, enne kui seesmine sapp verbaalseks transformeerunud oleks.
No on s*** pood, on jah, aga iga konn ei õienda, eksole. Mine mujale, kui ei meeldi. Kirumisõiguse jätame kohalikele kel muid valikuid pole :).

9 kommentaari to “Kolkapatriotism”

  1. anna Says:

    A vast peeti silmas A&O poodideketti üleüldiselt? Selle valik on ju sõltumata ühe konkreetse poe asukohast kesisemapoolne.

  2. sesamy Says:

    Siis lasku käia 🙂
    Ehkki muide naabermaakonna AOd hiilgavad parema valikuga 🙂
    Teine tarbijate ühistu.
    Mõni, näe, oskab, mõni mitte.

  3. wildikas Says:

    Snoobid.
    Kui kummikuid, heeringat, viina, leiba ja purgikaasi on, siis virisemine on alatu.

  4. kaamosrules Says:

    Tikud ja sool, tikud ja sool, wildikas! Kuidas sa ometi nii elementaarse tõe unustasid?

    • wildikas Says:

      Korrlikul inimesel on kodus terve sahtel veel eelmisest riigist pärinevaid kümnestes paberpakkides tikutoose täis, a soolaga läks küll jamaks, on teine neis papp-pakkides aja jooksul niiskust absorbeerinud ja kamakaks muutunud. :S

  5. Pets E36 Says:

    Alatis Otsas on tõesti selline sheff kauplus, kus isegi maakonna sees kõrvalkülades olevad poed võivad olla totaalselt erineva kaubavalikuga. Siinkohal tervitused Laiuse (või misiganes peldik see oli) AO kaupluse juhatajale, kus oli üllatavalt hea valik, võrreldes naaberpeldikutega.

  6. Jaana Says:

    ja mina virisen meie uue rimi yle, et alati kui käin seal on minu jaoks midagi puudu 😛 tegelikult olen harjunud hyperrimiga ja olen harjunud, et suurest poest saan kõik vajaliku korraga kätte, aga ei viitsi igakord sellepärast linna sõita… mul hakkas häbi, rohkem ma ei virise

  7. šotimaa Says:

    Lahe postitus, nii tuttav tunne tuli..


Lisa kommentaar

