Rindeteated 29-30 juuli

Meie maja (4 trepikoda, 6 korterit per paraadna) näeb välja värvikirev: krohv koorub, kõigil rõdudel on kirjude ent lopsakate õitega lillekastid ja üle rõduserva ripnevad kuivavad käterätid. Viimane tõik annab teada sellest, et vesi kohalikus järves on endiselt soe. Milles veendusime eile ka ise.
Kuna laisk mina ei viitsinud eile hilisõhtul ujumast tulles söögivalmistamisega jändama hakata ostsime tanklast 6 pizzalaadset külmtoodet (niipalju meid siin eile oli) ja mikroveivisime need söödavasse temperatuuri.Juunior ja Ra olid hiljem aktsioonis- koristasid vabatahtlikult kööki ja käisid koeraga jalutamas. Ei või iial teada, kust tuli neile pähe et koer vajab trimmimist, aga ära nad selle tegid. Tulemus: koer on koer on rott. Siiamaani silmale harjumatu vaadata. Kui kiiresti koera karv tagasi kasvab? Teab mõni? Täna on Juunior ise kah kuidagi koerale pugemise meeleolus; muudkui silitab, patsutab ja muretseb kuidas loomake end ikka tunneb…
Täna on sünnipäev mu emmel keda mu järgmine põlvkond nimetab memmeks. Helistasime, et õnne soovida ja veendusime- midagi pole muutunud. Ema on sünnipäeva puhul kodust põgenenud ning nad (aktiivsed pensionärid memme ja vanza) viibivad Saaremaal. Tüüpiline.
Aga homsest algab nädal, kus me PUHKAME. Ei mingit äratuskella hommikuti, maga või poole lõunani. Ainult et vist ei raatsi…

2 kommentaari to “Rindeteated 29-30 juuli”

  1. helle Says:

    Mulle tundub, et me elame ühte tüüpi majas. Kas on 2 rõdu või lodžat korteris?
    Meie maja rahval on tohutu ampelite vaimustus, lausa ülepakkumine käib. Muidu aga mulle meeldib see maja, kus ma elan.

    • sesamy Says:

      Meil see üks-rõdu-korteri-kohta maja (rõdu köögis). Aga ega neil suurt vahet pole planeeringu poolest, olen elanud ka kahe rõduga sama tüüpi majas.


Lisa kommentaar

