Mulle ei anta sõna

Juba nädal otsa, niipea kui ma püüan kommenteerida mõnd bloggeri või blogspoti posi postitust- võta sa näpust. Ei saa. Lööb ette tundmatu teksti hiina keeles ja pakub lingi abil otsida kas on mul veel kaaskanatajaid. No mida see mulle annab? Mina ei sa kommenteerida enivei ju 😦 .
Mina, saate aru!
Mina, kes avaldab oma arvamust alati, isegi siis kui ei paluta…
Olen ma ainuke omasugune?
Wordpressi postitustega probleeme pole.
Ja et ma väga hiljaks ei jääks (kuna komentaarida ei õnnestunud)- Kukupai, palju õnne takkajärgi. Ei tea, kas on see kõigi lõvide värk et sünnipäevaks kodust kaovad…(vihjab oma emale)… 😀

5 kommentaari to “Mulle ei anta sõna”

  1. marju Says:

    mina ei saa jälle enam oma sõpru lugeda
    küsitakse parooli:(

  2. kukupai Says:

    Suured tänud!

    Aga selle kommenteerimisega on nii, et bloggeril aitab google konto omamine, miskipärast muude asjadega tahab vahest jonnida. Mullegi ütleb mõnikord, et ma ei saa oma blogisse sisse, sest brauseris küpsised keelatud. Back-nupuga tagasi ja uuesti ning ei mingit küpsisenurumist enam 😀

    • sesamy Says:

      Jaah, eks googelikonto on ikka olemas, ma lihtsalt ise jonnin ka ja tahan kommentaarida wordpress-nime at 🙂

  3. thela Says:

    mina jälle blogspoti ja va selle googelmoogelikasutajana võin joriseda, et wordpressi kommenteerimine on nii kuradima tüütu ja ebameeldiv (küsib nime, meili, sünnitunnistust, laste arvu ja sissekirjutusjärgset elukohta jms ja kui sa oled selle kõik kirja pannud, hakkab su postkasti spammiga üle ujutama), et ma jätan selle tavaliselt tegemata isegi siis, kui näpud sügelevad. Seekord ei pidanud siiski vastu, saab jälle ohtralt meilboksi puhastada.


Lisa kommentaar

