Death at a Funeral

Sellise pealkirjaga filmi eile vaatasime. IMDB pakub žanriks komöödiat. Kuna komöödia mõiste on minu jaoks devalveerunud (enamik komöödiaid ei kipu kuigivõrd naljakat olema), ei teadnud mida oodata. Aga tulemuseks oli üks viimase aja parimaid filme, ehkki valmis too juba aastal 2007. Väga hästi läbikomponeeritud, vaimukas ja laiaulatuslikku portreedegaleriid pakkuv. Situatsioonikoomikat rohkemgi kui rubla eest. Ega Frank Oz ole ka üldsusele tundmatu tegelane. Enamik näitlejaid aga oli mulle uus galerii, samuti ka Dean Craig kelle ülejäänud töd võtan igal juhul huvitumiseks. Seda filmi aga vaatan kindlasti veel, mõned detailid leiab alati alles hiljem üles. Trailer ka:

Oma üllatuseks leidsin sedasama treilerit otsides tuubist hoopis teise filmi traileri; sama pealkiri, sama sisu, teised näitlejad; valmimisaasta 2010. Panen selle treileri ka:

Vaatasin ise ka viimase ära. Ilmselt film ise jääb vaatamata. See sisaldab täpselt sedasorti huumorit mida ma eelmisest leida EI lootnud…

5 kommentaari to “Death at a Funeral”

  1. yksikuitaja Says:

    Mulle kingiti see film ja huvitaval kombel, kuigi ma tajun väga hästi ka aimatavat huumorit, siis see film mulle nt ei istunud eriti. Tjah, paaris kohas sai natuke naerda, kuid minu jaoks liiga ameerikalikult jabur. Ka jabur film saab lõbus olla, eriti kui ma mõtlen prantsuse “Nelja musketäri” peale, kuid see oli nagu liiga jabur.

    • sesamy Says:

      Jabur kohati kindlasti, kuid minu jaoks mitte ameerikalikult 🙂
      Pigem jäi minu jaoks läbivaks inimsuhete teema; a la see mis paistab välja ei pruugi seestpoolt olla seda teps mitte …

  2. Kusti Says:

    Hea on saada kingiks filmi, mis on RIMI odavate (kuni 49) filmide kastist pärit.

  3. sesamy Says:

    Seda, et filmi headus ei ole kuidagi tema hinnaga seotud olen ma aummu täheldanud 😀

  4. rojukene Says:

    They still used the very same midget… aga jah, milleks teha ümber filmi, mis on niigi neetult hea? Remake tundub ikka tõeliselt mage olema.


Lisa kommentaar

