Assa nuga

Mul on üks nuga. Tegelikult on mul muidugi terve sahtlitäis nuge. Aga see nuga, mida ma täna taga otsisin on pisike, mugav, terav ja ideaalne kartulite koorimiseks. Muude asjade koorimiseks kah. Välja arvatud porgandid ja kaaskodanikud.
Porgandeid koorin ma tavaliselt juurviljakoorijaga, tulevad kenad õhukesed liistakad sealt küljest ja puha. Kui ma porgandeid noaga kaabiks oleks terve ilm püreed täis ja nii virk ma ka ei ole, et seda koristada viitsiks.
Mul on kolm juurviljakoorijat. Üks väga hea (mina kasutan), üks nõukaaegne (juunior kasutab) ja üks mõttetu koorija. Ilmselt olid kaks esimest minu kartulikoorimisnoaga kampa löönud ja asusid kurat teab kus karu p***** seni tuvastamata asukohas, seetõttu pidin kasutama kolmandat koorijat mis tervet koorijate suguseltsi oma tegevusega häbistas. Kooritud porgand oli poole õhem kui koorimata versioon.
Kaalikad sain kooritud noaga Number Kaks. Ajas asja ära. Hädapärast. Niipalju oli tast kasu, et tuletas meelde kui hästi ma omal ajal (kunstikoolis) pliiatseid teritada oskasin. Imeõhukesed laastud lendasid ja pliiats tuli terav nagu Värniku oda tema parematel päevadel. Grupp seltsimehi vahtis toona mu tegevust pealt ja ei väsinud imetlemast ning palumast et ma ka nende kunstitarbed teravdaksin. Mida ma muidugi ka tegin. Teate küll, kiida lolli ja loll teeb.
Andke mu nuga tagasi!
*ohkab ja läheb kartuleid raiuma*

3 kommentaari to “Assa nuga”

  1. Sinitihane Says:

    Lõuna paiku lugesin su noalugu. Peale lõunat läksin poodi ja ostsin endale kaks uut – võin juba öelda küll – lemmiknuga.
    Neist üks mõlkus juba ammu meeles (selline ehtne kokanuga), aga teise ostsin vist küll sinu kartulikoorimisjutust ajendatult.

    Tulin koju ja hakkasin õunu koorima ja lõikasin sõrme ka. Just nii nagu uue noaga peab. 🙂


Lisa kommentaar

