Juttu ei jätku või?

Kuna see blogidesuremisjutt mind sitaks närvi ajas õige veidi ärritas, lasen lendu ühe meemi.
Saajatel on valida: vastan/ei vasta (millega valides var 2 nad tõestavad, et blogindus hakkab välja surema), valiku 1 puhul saadan/ei saada edasi (valides var 2 tõestavad nad endiselt sedasama).
Niisiis: kooleme/ei koole?
(ise küsin, ise vastan, levitan vähemalt kolmele edasi).
1. Külastan oma blogi sagedusega ca…
kord päevas kindlasti. Äkki on kellelgi mulle midagi tarka öelda?
2. Poliitikute blogisid loen…
…nii harva kui võimalik. Eeldan kallutatust.
3. Blogid, mida loen, köidavad mind, kuna…
ma olen nad ise oma listi valinud ja nad haakuvad mo mõttemaailmaga. Või siis on neil mulle midagi tarka öelda. Või on nad lihtsalt armsad. Või vaimukad. Või kõike korraga.
4. Blogi eelistan/ei eelista muudele kanalitele.
Cmon… farmville taotlused vs arukas jutt?
5. (siinkohal lisa oma küsimus ja saada meem edasi)
***
Jõulumeem minuni ei jõudnudki, eks ole 🙂
Ehkki mind oleks suhtkoht huvitanud, keda minu arvamus huvitanud oleks….
***
Edasi kellele?
indigo
päevakaja

ja
tafkav
mitte, et ma omanike nõusolekit oleks kysinud, eksole.

5 kommentaari to “Juttu ei jätku või?”

  1. Elame või sureme? « Tafkav Says:

    […] Sesamy sai innustust kuumast teemast, et blogimine on surnud ja tekitas meemi. Kuna küsija suu pihta ei lööda, siis ma muidugi mängin kaasa. Ja peale kõige muu – ma olen ju nohik ja viskan heameelest silda, kui keegi mind mängu võtab. 🙂 […]

  2. tafkav Says:

    Mina ei koole. Tehtud. 🙂

  3. Indigoaalane Says:

    done.

  4. zeeta Says:

    aegumatu: “olla või mitte olla (st polla), see on kysimus … 😉

  5. Blogimise lainetel « Maaraja perenaise toimetused Says:

    […] Blogimeem blogimisest vist minuni ei jõudnudki, seega läksin võtsin selle ise otse algallikast […]


Lisa kommentaar

