Aquaholic gradus gravis

Paljudel on joomisega probleemid. Mõni joob liiga palju, mõni liiga vähe. Liigselt vägijoojad saavad abi AAst, need aga,need kraadivabast kraamist lugupidavad kaalualandajad, kes kuidagi soovitustele vaatamata enesele liitrikest vett päevas sisse pigistatud ei saa, kuivavad niisama ja on kurvad et vesi kohe mitte teps sisse mahtuda ei taha.
Minul ei ole probleemi. Joon täitsa vabalt. Klaasi ei kasuta, joon otse pudelist. Pooleliitrisest. Vett. Külma. Kui juhust on, panen suu kraani alla ja joon otse sealt. Suurte lonksudega. Ja mõnulen, tundes kuidas jahe vesi otse makku valgub. Kui pudel tühjaks saab, täidan selle kraanist uuesti ja joon edasi. Taaskasutus, saate aru. Pealegi- mulle maitseb vesi. Just- just, õigesti saite aru, mulle maitseb see lõhnatu, värvitu, maitsetu vedelik. Ükskord ammu (paar aastat tagasi) kui mul midagi targemat teha polnud, tegin eksperimenti ka. Ei joonud kraanist ega mujalt, täitsin hommikul palju pooleliitriseid pudeleid kraaniveega ja jõin järjest. Õhtul lugesin taara kokku. 9 pudelit sai. 4,5 liitrit seega.
Saite ikka aru, et ma olen lootusetu veesõltlane?
Lapsena meeldis mulle supi kõrvale (õigemini vahele) vett juua. Kraanist. (Tartu kraanivesi oli vähemal tol ajal äärmiselt maitsev). Ema oli isegi mures- äkki väike suhkruhaigus? Õnneks ei pidanud tema kahtlustused paika. Ei pea siiani.
Igapäevane töölkäimisvarustus sisaldub mul läpaka- ja seljakotis. Mis on kogukaalus nii 5-6 kaageed. Pole ju nii palju tegelikult;võiks koduteel ka ju otse poest läbi käia. Aga see tähendab veel 5-6 kaageed ja koibimurdvat 200 meetrit. (Mitte mingi valemiga ei pürgi ma kategooriasse “vett ei joo ja jala ei käi”).
Ah, kaua ma siin jauran.
Täna juhtus nii.
Naisinime teadis täpselt, et poeskäigukott täidetud kujul kaalub täna palju ja visiteeris kaubandusvõrku õhtupoolikul, veidi enne seitset. Ostis kokku asju, nii nagu ette näha oligi. Näiteks 4 purki ube, teist sama palju purustet tomaatosid, leibu, saiu, manojeesi, maiuspalasid, muud head-paremat… ja palju 0,5 asju: mahlajook arooniast ja õunast (no janu oli, mis teha), siirup, seep, viina-nimeline alkohol, jne jne. Kandam oli kirev ja mahukas ja sai üsna raske. Kohe lausa nii raske, et peale 50m läbimist küngasmaastikul kisendas organismus vee järele. No aga pole ju probleemi: poekott sisaldab ka mahlajooki, mis praktiliselt ongi maitse-, lõhna-, säilitus- ja värvainetega vesi. Peaasi, et janu kustutab. Käsi sirutub sisemusse ja kobab sisalduvat: seep, viina- nimeline alkohol, purk, teine purk, kolmas purk, neljas purk (mis võis sama vabalt olla ka teine või kolmas purk). Andke no mulle see pooleliitrine plastic-fantastic! Veel hetk ja käes ta ongi. Kork ei taha maha tulla. Ma talle ei taha!!! Vääname. Maas ta ongi! Jeez! Jaheda joogi eelaimus täidab inimliku korpuse juba ette heaolutundega. Sestap pole ju tarvis ka nautida vaid lihtsalt kaanida. Pooleliitrisest plasticpudelist.
Siinkohal saan ma aru teemast nimega animism.
SIIIIIIRUUUUUP!!!!!!!
(karjuvad mo hambad, igemed, keel ja neel nagu ühest suust).
Langen näoli lumme ja …
Pole eriti kollane teine.
Vist.
Ega pimedas ei saa aru kah eriti.

4 kommentaari to “Aquaholic gradus gravis”

  1. neiud ärevil Says:

    Ilmselt tavalisest veekogusest täna ei piisa.Tuleb uurida pudeli etiketti, mis vahekorras see lahjendamise % on.Ega erilist vahet ju pole, kas siirup lahjendada veega või vesi täiendada siirupiga.
    Tegelikult selle lume värvuse suhtes ei saa küll päris kindel olla. Sulaga on igasugused kevadekuulutajad välja sulanud.

  2. Smaragd Says:

    Mul on ka niimoodi ükskord juhtunud! :D:D:D Nii naljakas oli, bussis, teiste vaadata, irw…

  3. CV Says:

    Aitäh, et jagasid hea killukese naeru tänasesse päeva 🙂

  4. Jaana Says:

    no sul ikka juhtub 😀


Lisa kommentaar

