Ajaloo huvides…

… olgu üles märgitud, et täna alates kella 13.49st võib mind (esmakordselt selles elus) kutsuda ka tiitliga VANAEMA. Ühtlasi on tegu ka esimese poiss-soost isendiga, kelle soontes minu verdki voolab :). Loodame, et geenid teevad oma töö: ma olen alati arvanud, et mehena oleks ma üks päris kobe eksemplar olnud. 

 

12 kommentaari to “Ajaloo huvides…”

  1. Pesukaru Says:

    Juhuu, imetore sündmus, õnne-õnne-õnne!

  2. kohalik Says:

    Palju-palju õnne 🙂

  3. neiudärevil Says:

    Vanaema on vahva olla. Tean oma kogemustest. Ma juba 12 aastat! Palju õnne ja rõõmu.

  4. sesamy Says:

    Aitäh, aitäh:)
    Näedsa, vanainimene öösel suurest ärevusest ei maganud, nüüd haigutab siin tööposti otsas 😀

  5. kohvikratt Says:

    Palju palju õnne! Nii äge 🙂

  6. Maailmaparandaja Says:

    Palju-palju õnne! Räägitakse, et vanaema pidavat hea olla olema.

  7. J. Says:

    Palju palju õnne! 😀
    Sa juba kuid kuhugi ära kadunud, eks see vanaemaks ootamise aeg võtab aega 😛

  8. sesamy Says:

    Ma ausõna püüan end parandada :). Rõhk sõnal “püüan” 🙂

  9. iibis Says:

    Oi, palju õnne! Väikesed poisid on ülilahedad!

  10. CV Says:

    Õnnitlused! Nii vahva uudis pika vaikimise järel 🙂

  11. kukupai Says:

    vanaema on üks ütlemata vahva tiitel 🙂
    Mul 8 aastat kogemust ja ära pole veel tüdinenud…

  12. Kristiina Says:

    Ma olen küll juba väga hiljaks jäänud, aga mis sa teed, kui enam eriti tihti aega pole blogide lugemiseks… Igatahes: PALJU-PALJU ÕNNE!


Lisa kommentaar

