Ma lihtsalt mõtlen siin…

… et kas tõesti ei saaks nii teha, et Ülim Jumalus Internet koos oma hüvede/pahedega võiks olla kättesaadav vaid teatud arenguastmes olenditele?
Öhh, ma olen nii vastakate mõtete küüsis, et ep jaksa piixudagi…
(tõlge järgneb)
(rahvusvahelises kontekstis: to be continued…)


Pildil üritan talurahva vahel matsu laiali jagada, näljaaeg ikkagi.a
EDIT: (päev hiljem) Tõlget siiski ei järgne, vahutsin ära ja läks üle. Postituse aga jätan alles, pärast hea vaadata, mis sagedusega ma sama asja peale vihastan 😀

Posted in niisama. 1 Comment »

Üks vastus to “Ma lihtsalt mõtlen siin…”

  1. J. Says:

    pilt on ylilahe 😀


Lisa kommentaar

