Kaks asja

Täna on siis kaks asja, mida üles kirjutada (ei noh, eks oleks ju rohkemgi, aga kirja saavad just need)
Esimene punkt kannab alapealkirja
ORVUKE.
Meesinime toob Põnni lasteaiast koju. Naisinime korraldab samal ajal aktsiooni “köögilaud korda”. Laual leidub muuhulgas ka pakk suitsuvorstisigareid, pakis on alles vaid üks parmesanisigar. (Suitsuvorstiaustajad saavad kindlasti aru,millest jutt).
Meesinime: (vorst näpu vahel) Ma annan selle Põnnile. (kedagi teist niikuinii kodus ei olnud. Mõeldud-tehtud. Läheb tuppa ja ulatab vorstisigari Põnnile): Palun, Poja, siin üks väike kingitus.
Põnn: (siiras hämmingus) Aga mul ei ole ju täna sünnipäev ???
(ega meil siin, jah, suitsuvorsti väljaspool sünnipäevi ei serveerita… 😀 )
Asi number kaks sai inspiratsiooni veebruarikuu Nipiraamatust.
Sisaldab endas üleskutset.
Niisiis: üleskutse, elik meem, elik “kirjutage teie ka”.Pealkirjaga
MIS SA TÄNA HEAD TEED?
Teate ju küll- seal puha lehelugejate retseptid kirjas. Mis aga minu jaoks puudu jääb, on inimesed retseptide taga. Kas teile ei tule tuttav ette olukord mingil suvalisel peol/sünnipäeval, kus keegi millegi heaga kostitab ja siis see seltskond oigab ja ägab teemal “kui hea, kui maitsev, kust said ja kas jäi sinna veel?
Üleskutse järgmine: Leidke oma tutvusringkonnast kolm inimest, pigistage neist välja teile muljet avaldanud retsept ja kirjutage siia kogu protsess alates retsepti kättesaamisest alates kuni võimaliku ise järele proovimiseni. Ma tean täpselt, mida mina kavatsen jagada. Vähemalt kahte neist. Mõtlen kohe kolmanda välja ja muudkui kirjutan. Äge oleks, kui retseptide jagamine tunduks kokandusalase intervjuu vormis. Soovitaks kasutada otsest kõnet. Aga no mida ma ässitan ja udutan, teen ära ja siis vaadake ise , kes kaasa lüüa viitsib.
P.S: Kas ma ikka olen juba maininud, et mulle meeldivad inimesed ja lood nende taga? 🙂

Lisa kommentaar

