Argipäev

Hetked tänasest…
Köögis toimub töö sektsioonides. Äraseletatult tähendab see seda, et Meesinime teeb süüa ja Naisinime teeb ristsõna. Vaimne tervis, tänan küsimast, on mõlemal korras. Füüsiline on nagu on. Seepärast sisaldab söök ka ohtralt sibulat ja küüslauku.
N: (laua tagant) Kuule, mis selle Monty Pythoni tegelase nimi oligi ? I midagi ? Idle?
M: Idle, mitte Ible.
N: Ma ütlesingi Idle!
M: Ma kuulsin Ible. Sul on ka nina kinni, nagu ma kuulen.
N: Ob.
Hiljem, õhtul…
N: (moblat näppides) Appi, kui hea, et ma homme kell 6 ärkama ei pea!
M: Sa pole ju kunagi pidanud kell 6 ärkama?
N: Seda ma ju räägingi, et hea,et ei pea!
Endiselt kõik hästi, tänan küsimast. 🙂
Ükskord ma kirjutan niikuinii.

Lisa kommentaar

