Mida olen õppinud ämma käest:

(mittekronoloogilises järjekorras)
… kuidas valmistada superhäid räimi
… et tomatite kastmisvette võib lisada nendeltsamadelt tomatitelt kärbitud lehti: kõik roheline on väetis
… et kui tahad midagi meelde jätta (spordisündmuste nagu OM, MM ja F1 võitjad ja tulemused), on targem see kaustikuisse kirja panna
… et kuri hääl ei tähenda alati kurja mõtet (no seda muidugi teadsin ma enne kah)
… et kui sulle ei meeldi marjade kestad ja seemned moosi sees, lase marjad läbi hakklihamasina.
Seda kõike olen ma õppinud meie suhteliselt lühikese tutvuse juures. Ja mulle meeldib õppida.
Pikka iga talle!

2 kommentaari to “Mida olen õppinud ämma käest:”

  1. Kassu Says:

    Huvitav, kui palju selliseid naisi on, kes oma ämmaga suurepäraselt läbi saavad?
    Mina saan ka, muide :). Õppida küll pole eriti palju jõudnud, koosolemisaega on na vähevõitu,aga see, mis olnud, on olnud väga sisukas.

  2. Metsapiiga Says:

    Väga head näpunäited. Seda tomatite värki proovin kindlasti! 🙂


Lisa kommentaar

