16. september

Login mina siis end igaõhtusele blogiringile sisse ja seal, kus tavaliselt jutumull või täheke oranžilt kumab (kui kumab), on näha veidrat kujundit. Nagu karikas või nii. Ja etskae, WordPress isiklikult mulle selle saatnud, juures kiri “congratulations, you registered your blog 4 years ago”.
Päriselt ka, 4 aastat? Kuhu see aeg läinud on nagu?
Eks see ole muidugi arusaadav ka, et ei märka, eriti sellise blogimissagedusega nagu mul siin vahepeal olnud on.
Esimesel aastal kirjutasin ikka mõnuga- kõik virisesin veebiavarusse, mis aga teemat andis. Siis oli ka aega rohkem, lapsed peaaegu suured ja puha. Nelja aastaga on aga pere üksjagu täiendust saanud (nelja mehe osas, üks neist lapselaps) ja elu kordades kiiremaks läinud. Mis omamoodi on paradoksaalne, paljudest tegemistest olen ära öelnud- ei jaksa siuke aktivist olla enam. Kui blogi algusaegadel sai palju väljapoole elatud, siis nüüd on kogu kupatus pigem perekeskseks läinud. Nii ongi siis heal juhul paar korda kuus siin mõnd sellist nuppu lugeda, mis kiiresti kirja saab ja erilist sõnaseadmist ei vaja. Kirjutada oleks aga tegelikult palju. Väga vajalik oleks selline riistapuu, mis mõtted otse sõnade kujul arvutisse sisestaks. Ma võin isegi dikteerida, peaasi, et seda saaks käigu pealt teha; et ei peas maha istuma, sisse logima jne. jne. jne… Aga ma katsun end parandada ja küll need uued jutud ka tulevad.
Seniks aga kostitage end tüki virtuaalse tordiga.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lisa kommentaar

