Ohsajutt, millised emotsioonid on üles kerkind viimastel päevadel seoses blogiteemadega. Väga veider. Ma siin siis mõtlesin, et aitaks rahvastel seisu(iste)kohta võtta. Et kui juba tuleb kellegi poolt või vastu olla, siis on vaieldamatult abiks minu allpool toodud test, mis on välja töötatud Šveitsi sõltumatute tooteuuringu instituutide poolt.
See oli nüüd ütlemata keeruline sissjuhatus; tegelikkuses on asi tunduvalt lihtsam.
Vasta (ole enda vastu aus) järgnevatele vastusevariantidega küsimustele, liida saadud punktid ja saad teada, mis tegelikult toimub.Ära lase end millelgi ega kellelgi teelt hälvitada.
Niisiis. Variant A- 1 p; B- 5 ja C-9 punkti.
Võtsid kalkulaatori kätte? No tuld siis.
1. Ma tean, millest jutt käib.
A: Muidugi.
B: Millest jutt käib?
C: Kas võiks küsimust korrata?
2. Titeblogid on vallutanud pool maakera.
A: ofkoors ju!
B: A kelle oma see teine pool on?
C: Ma ei loe ühtegi titeblogi
3.Blogindus on tegelikult välja surnud
A: Mismõttes nagu? Ma blogin oma lapsukesest iga päev!
B: Mismõttes nagu? Ma ei blogi küll iga päev, aga…
C: Mismõttes nagu?Ja misasi see blogi üldse on?
4.Mulle täiega pakub pinget see, kui virtuaalkodanikud riidu kiskuma hakkavad.
A: Millest sa räägid?
B: Mis see virtuaal on?
C: ässitaja ei ole, aga verd tahaks küll näha…
5.Iga inimese blogi on tema isiklik ja samas avalik ruum
A: Mis on blogi?
B: Mis on avalik ruum?
C: Mis on inimene?
JA NÜÜD TULEMUSED:
0-1 punkti: Arvatavasti ei olnud täna just Sinu parim päev.Prillid ununesid? Rohkem vitamiine… ja maailm paistab helgem.
2-49 punkti: Tubli! Oled vinge keedukartul (Vivian ütles), ja kui käiksid korragi kuus solaariumis, saaks sinust pruun praekartul. Pinguta selle nimel. Vähemalt ühele eelnevaist küsimustest oled suutnud leida vastuse, see on edusamm. (Kui küsimused olid liiga lihtsad, jäta edasijõudnute testi saamiseks kommentaar artikli alla.)
50 punkti: Matemaatikaga on ikka eriti pekkis? (kaastunne)
———————————————————————————————
Aga mul on tegelikult üks päris tegija idee koolisysteemi suhtes, eks paistab , kuidas see välja hakkab nägema🙂

2 Vastust to “”

  1. zdina Says:

    Hmmmmmmm😀

  2. sinilind Says:

    Icic🙂


Lisa kommentaar

