Orvuke vol 2 ja arvuti ajaarvamine

Põnn ärkab laupäevahommikul vara. Vara tähendab umbes kell 8.30 (no laupäeva kohta on see vara). Paneb ruttu riidesse ja ronib issi arvutisse. Seda lõbu saab lubada, issi ise läks tööle. Emand Ronk (minu neljas mina) viitsib kargu alla ajada umbes kell 10. Teeb lapsele suure taldrikutäie pasteedisaiu ja valab lahkel käel piima. Kõik süüakse ära.
Umbes 11 paiku hakkab Põnn riidesse panema. See võtab veidi aega, niisiis saab Põnn õue umbes pool kaksteist. Veel pool tundi hiljem helistab Isand Ronk (meesinimene siis muidugi):
Sa ei taha teada, mis praegu juhtus… ma annan sulle kohe blogimisainet. Saadsaaru, Põnn tuli siia* ja ütles “issi, anna raha”. Me tegime siis Vaese Katlakütja Fondi** tühjaks, seal oli 86 senti. Normaalne laps oleks endale kommi või nätsu ostnud. Tead, mis tema poest ära tõi? Pätsi säästusaia ja 250 g sinki***…
________________________________________________________________________________________________________
* kodust Isand Ronga tööjuurele on 100 ja Emand Ronga tööjuurele 150 kõndivat meetrit.
** lauasahtlisse kogunenud esialgselt taskupõhjas vedelenud või peale suuremat ekskursioonigruppi õuest leitud sendid
*** ma tean küll, et sink maksab rohkem kui 57 senti. ju siis oli tal endal ka midagi või kasseerib poemüüja puuduoleva hiljem issilt. Külaelu võlud.
🙂

Mu arvuti tuli nädala algul parandusest tagasi ja hakkas kohe õiendama, et kõik- kõik on aegunud ja vajab uuendamist. Algul ei saand nagu arugi, et mis tal viga on. Siis märkasin kuupäeva. Arvuti pakkus, et on 18. jaanuar 2080. Vähetõenäoline, et ma seda kuupäeva kunagi ka reaalis näen (samas on ennegi nähtud 114-aastaseks elanud inimesi). Sellega seoses meenus vana nali:
Ma kustutasin oma arvutist kogemata mõned failid ära. Kui ma arvutikella kaks nädalat tagasi keeran, kas nad on siis veel alles?

Lähen nüüd ja lõpetan ära selle töö, milleks ma juba kaks tundi hoogu võtan…

Lisa kommentaar

