Ema egopäev

Me vist kõik teame, et emadepäev Iuroopas on ette nähtud toimuma ülehomme, see on siis 11 mai ja pühapäev.
Juunior korjas üleeile meilt koerad ära (nõuab pikemat seletustööd) ja ütles:pühaba nääme.
Seenior korjas kokku kandiku, saumikseri ja tordialuse ja ütles:pühaba nääme.
Ma siis küsisin et mis laupäeval teete.
Nad lähevad päälinna , saavad kokku isaga ja soovivad õnne sünnipäevaks.
***
anamnees on siin:
***
seenior ja juunior on minu kaks tütart kahest abielust.
Kui seenior oli 10 kuud vana, arvas ta bioloogiline isa (kellega olin abielus), et talle aitab pereringmängust, ma võin oma elu edasi elada ja lapse tema ema kätte jätta. Tõstsin keskmise sõrme püsti, korjasin lapse asjad, lapse ja iseend püsti ning astusin Tallinn-Tartu liinibussile. Lahutusprotsessi käigus (aasta hiljem) leppisime kokku, et pretensioonid puuduvad. Ei oota ma alimente ega tema suhtlust lapsega. Tehtud.
Järgneva 4 kuu jooksul kahanes mu kehakaal 30 kg võrra.
Siis sadas mu ellu taas üks mees.
Abiellusime 27.09.1991.
Juunior sündis 27.06.1992. Arvutage ise.
Seenior on eluaeg seda meelt olnud, et tal sama isa, kes Juunioril. (biovärk on tal muidugi teada, ta lihtsalt arvab, et oluline on kasvataja, mitte sigitaja).
me läksime siis laiali aprillis 2004 (abikaasaga nr 2)
Ta leidis nimelt oma esimese armastuse üles.
Ja kes olen mina, et noorte õnne rikkuda.
***
Minu elu kulges.
***
Nüüd olen viis aastat *õnnelikus suhtes*
(mitte jutumärkides, nii ongi)
***
Kui lapsed, kellel on erinevad bioloogilised isad, ent kes on kasvanud õe/venna suhetes ja hoolivad oma (kasu)vanematest, kas see pole siis hää?
Kas see pole mitte märk sellest, et midagi on ka õigesti tehtud?
Igatahes täna, kuuldes Seeniori käest plaani, kuidas Seenior perega ja Juunior ja tema teine pool plaanivad isa (S. kasuoma ja J. pärisoma) kohvikusse lõunale viia…see loksutab mind väga palju. Ex sai hiljuti koondamisteate, aga kuna ta on kuldsete käpakestega mees, ei jää ta nälga mitte iial. Tugi, mida ta vajab , on pigem moraalne.
***
Kas te muidu ikka saite aru pealkirjast nimega egopäev?
Ei?
No kuulge… mina ju kasvatasin need lapsed märkama asju ja inimesi🙂

Üks vastus to “Ema egopäev”


Lisa kommentaar

