Selgeltnägijate tuleproov

… hetk tagasi ütlesin Meesinimesele: ma nüüd blogin sellest. Hakkas naerma ja küsis: “Selgeltnägijate tuleproov on pealkiri või ? ” Mina vastu: “Absoluutselt”. Ja siin ta siis nüüd on.
Mõned päevad varem.
Olen tööl. Tulevad poodi nooremapoolsed mees ja naine. Tundub, et mitte väga ammu moodustunud paar. Mees ostab esimesena. Vaatan ekraanile, kus ilutseb summa 3.26 ja teatan: “5.59, palun”. Siis lööb pildi selgeks, vabandan ja teatan õige summa. Mees maksab, ütleb naisele “ma ootan väljas” ja lahkub. Naine ostab oma kauba ära, vaatan ekraanile ja mida näen? Muidugi 5.59. Ütlen kliendile ka: “Vot nüüd on 5.59”. Naerame mõlemad. Aga veider on ikka.
Mõned minutid varem.
Mina koristan tuba ja Meesinime kööki. Ja mu peas kumiseb mingi laulujupp koos sõnadega: “sinule andsin kord sõna, usu, ma seda ka pean…”; üritan tuvastada laulu. See pole raske, need on mul lapsepõlvest saadik pealuu sees. (Kes vastust ei tea- see laul). Hõikan köögi poole: “Sa ei kujuta ette, mis laul mul kummitab! Oled geenius, kui ära arvad! Vihjeks võin öelda, et äääärmiselt ebatõenäoline laul!” Veidi vaikust, siis tuleb köögi poolt: ” Äkki see: Tüdruk, armastan päikest ja tuuli? ”
Pillan peaaegu harja maha. Oleme mõlemad hämmingus. Olgu veel öeldud, et taustaks ei mängi midagi, kust seda muusikat kuulda võiks (ainult pesumasin uriseb, võib-olla see andis vihje?🙂 )
Varsti hakkame kuulsaks😀

Lisa kommentaar

