Jõulueelne suurpuhastus

Selleks, et tuleksid head piparkoogid, polegi palju vaja; 

alusta sellest, et pühadeks korda, puhtaks teed terve maja…

Nii algas üks lastelaul, mis ma kunagi kirjutasin. Vist on ikka päris hale, kui ma igapäevaselt meeles ei pea, mida kirja pannud olen. Aga kui kõik eriti hästi läheb, saab homme üks asi lahenduse. Eriti hästi tähendab positiivset lahendust… ent mistahes lahend aitab edasi liikuda.

Juunior küsis täna minu käest: kuule, need raamatud , mida loen… või mis žanri raamatuid ma loen, mida see minu kohta ütleb?

Jätsin vahele vastuse: see ütleb su kohta, et oskad lugeda ja arvasin ausalt tema toodud näidete varal, kuidas värk on. ent endiselt olen seda meelt, et inime, kelle aju loob trükikirja alusel kujutluspilte, ei saa just kõige juhmim olla.

Sa oled see, mida sööd (väidavad kokad, toitumisspetsialistid, treenerid jne)

Sa oled see, mida teed (väidavad sotsiaaltöötajad, vabatahtlikud, lapsevanemad)

Sa oled see, mida loed ja kirjutad (arvukad autorid ja blogijad)

Ja nüüd siis jõuame pealkirja juurde korraks tagasi.

Homme hakkan tegutsejaks (ärge naerge, mul on täna õhtul veel hunnik tööd teha) ja redigeerin oma blogrolli. Seal on nii palju neid, kellest pole kakssada aastat midagi kuulda olnud…. või siis  on ikka küll, ainult et mina ei kuule, kuna blog on lukus😦 .

Ja ma isegi ei tea, kas te olete veel siin?

Niisiis, armsad sõbrad, kui te siin lugemas käite aga ise eriti kribada ei viitsi, öelge kommentaari sisse vähemalt üks tere, et ma teaks, et te ikka olemas olete (ja eriti need blogrolli omad, keda ikka ootan tagasi tulevada. Ja need uued, keda homse jõulueelse suurpuhastuse käigus lisada muidugi ka🙂

Ja teie ka , kellest ma tean ( või no vähemalt loodan, et kord nädalas siia ikka ära eksite) – jätke märgike🙂

Ja nagu Juunior sõnastas- mida ütleb inimese kohta tema poolt loetav tekst .:) ?

21 Vastust to “Jõulueelne suurpuhastus”

  1. signe Says:

    Tere! Ma küll blogi ei pea ja tuttav ei ole, aga lugemas käin ikka🙂 . Lihtsalt nii mõnusalt kirjutad🙂 . Jõudu edaspidiseks!

  2. M Says:

    Loen huviga🙂 teiselt poolt maakera ja Eestis ka. Ilusat jõuluaega!
    M.

  3. kesteine Says:

    Mina ikka käin lugemas. Siinkohal noomitus vähese kirjutamise osas (kuigi sel teemal võiks kobiseda need kes süüst puhtad).

  4. kesteine Says:

    No mina käin siin lugemas küll ja ma ei tea tõesti, mida see minu kohta näitab😀. Aga siinkohal tahaks teha noomituse liiga hõreda postitustiheduse kohta (kuigi kobisema peaks ehk need kes süüst puhtad).
    Maailmaparandaja

  5. kohalik Says:

    Tere:) olen täitsa olemas, vahel isgi kirjutan. Luku taha sa vist pääsed ka?

  6. flameblood Says:

    Mina käin ka piilumas🙂

  7. kasja Says:

    Ma ei kirjuta ise üldse, pole seda teinudki, aga Sind täiesti korrapäraselt kiikan, kas midagi uut – muhe stiil meeldib ja üldse…

  8. I Says:

    Rõõm uut postitust lugeda.

  9. Be Free Says:

    Kohal, ikka kohal! Alati rõõmustan siin uut postitust nähes.

  10. kris288 Says:

    Tere. Mina ikka käin lugemas. Kirjutan ka, kuigi viimasel ajal üsna harva. Elu on pidevas muutumises, aga on nii tore, kui on vanu häid blogituttavaid, kellel vahel külas käia😉

  11. kris288 Says:

    Nojah, aga siia viskas ette mu vana wordpressi kasutaja, teiste kontodega kommenteerida ei lubanud. Huvitav, kuidas Sa siis peaksid aru saama, kes ma selline olen😀
    Tervitab Kristiina

  12. ruta Says:

    Mina loen ka. Tahaks tihedamini lugeda (vihje). Ilusat jõuluaega teie perele.

  13. tegelinski Says:

    Ma pigem siis ei hakkagi piparkooke tegema …

  14. Paula Says:

    Tere! Ikka käin lugemas kuigi ise kusagil ei kirjuta

  15. herz Says:

    Mina loen ka🙂

  16. Mae Says:

    Oh sa taevane arm! Mina ka käin, kuigi ma ei saa aru, kuidas mul nii kaua läks, et seda teemat näha.
    Igatahes ole tervitatud ja terve ja hääd vana lõppu ka teitele!

  17. Eliisabet Says:

    Mina ka loen🙂 Lihtsalt aeglaselt😀, nagu reageerimisaja järgi võib järeldada. Liiga harva kirjutad!
    Uut tegusat aastat!

  18. udupea Says:

    Tere, loen ja kiidan🙂


Lisa kommentaar

