Natuke juba läigib :)

Veebipuhastusega juba algus tehtud ja blogroll uuendatud🙂

Võtsin maha blogid, mis läksid kinni ja millele mul ligipääs puudus ja mõne erandiga ka need, kus viimane lisatud tekst oli üle aasta tagasi. Salamisi muidugi loodan, et äkki hakkavad uuesti kirjutama. Siis ma saan nad tagasi lisada.

Samas- ega nimekiri väga lühenenudki, sest tekib ju juurde (loe: avastan enda jaoks) uusi, mõnusaid kirjutajaid. Muidugi olen ma kindlasti ka mõne kahe silma vahele ja listist välja jätnud, aga noh, õnneks on see viga parandatav.

Tundub, et asi, millele eile vihjasin, saab minu jaoks positiivse lahenduse. Ametlik kinnitus asjale peaks saabuma esmaspäeval , aga 98% on meil siin põhjust hõisata.

Ja sellega seoses saan homme tegutsema hakata.

Selleks, et tuleksid mõnusad pühad, polegi palju vaja;

alusta sellest, et pühadeks korda, puhtaks teed terve maja🙂

mul on nüüd juba see tunne, et nad tulevadki🙂

Lisa kommentaar

