Raudselt vajalik info

Ei noh, tänan väga, Mac, et aitad mul projekt kolmsadakuutekümmendviit täita ja kirjutama sunnid🙂.
Aga olgu pealegi.
Niisiis.
1. Mis Sul seljas on?
Riided.
2. Oled kunagi armunud olnud?
Korduvalt.
3. Oled kunagi üle elanud kohutava lahkumineku?
Oojaaaa.
4. Kui pikk Sa oled?
Harju keskmine- 168
5. Kui palju Sa kaalud?
Palju. Head asja peabki palju olema
6. Tätoveeringuid?
Mul on joonistamise tarbeks paberit küll.
7. Augustusi?
Kõrvarõngaaugud. Mis tuletab mulle meelde, et peaks sinna miskit riputama, muidu kasvavad kinni.
8. Mis oli Su lemmikõppeaine koolis?
Muusika. Kunst. Kirjandus. Ajalugu (siis, kui jutt NLKP peale läks, enam mitte)
9. Lemmik-show?
MKR, Top Chef (olgu, Masterchef kõlbab ka. Kas tahate, rikun rõõmu ära ja ütlen välja, kes 4. hooaja võidab? ) Pandikunnid kõlbab ka vaadata.
10. Lemmik-bändid?
Need, kes mulle meeldivad, ei tegutse enam🙂
Ma loodan, et nende kahe tõiga vahel seos puudub.
11. Midagi, mida Sa igatsed?
Puhkust. Mul jäi see suvi vahele ja olen suht sidrun.
12. Lemmiklaul?
Neid on palju.
Lapsepõlves oli see lugu:

13. Kui vana Sa oled?
Sündisin siis, kui viimati tulihobuse aasta oli. Arvutage ise🙂
14. Sodiaagimärk?
Jäär
15. Mida Sa partneris otsid?
Mida ma enam otsin, leitud juba ju😀
16: Lemmiktsitaat?
Ausus on parim poliitika.
17: Lemmiknäitleja?
Sean Connery. Midagi pole parata.
18: Lemmikvärv?
Helesinine.
19: Vali või vaikne muusika?
Suva sellest, peaasi, et kvaliteetne.
20: Mis on Su lemmiklaul hetkel?
Just hetk tagasi kirjutasin ühe, nüüd kummitab🙂
21: Kui kaua Sul duši all käimine võtab?
Üle 10 minuti küll ei suuda.
22: Kui kaua Sul hommikul enda valmis-seadmiseks kulub?
5-20 minutit; seda viimast siis, kui sukkadesse on ilmnenud augud ja midagi vajab triikraua kuuma puudutust…
23: Lemmik-parfüüm?
Need siin. Ma olen ka niidetud muru lõhna usku.
nd.267

ADIDAS-PURE
Sinise puhul on hea hind ja kättesaadavus (Maksimarket, umbes 11 raha)
24: Turn on?
Sõbralikkus. Hea huumor. Avatus. Siirus
25: Turn off?
Tüütus. Laia lehe mängimine. Valetamine. Õelus.
26: Blogima hakkamise põhjus?
Ausalt, ei mäleta. Ju oli üksindus või tähelepanuvajadus😀
27: Hirmud?
Ämblikud, kõrgus, elusalt maetud saada (ja mul on ammu valitud tuhastamine; viikingimatus oleks veel kõige-kõigem)
28: Viimane asi, mis Sind nutma ajas?
Praegu on üks asi, mis iga päev nutma ajab, nii kui jälle meelde tuleb:( (vaata paar postitust tagasi)
29: Kas Sa naerataksid võõrale?
Milles küsimus, kogu aeg🙂
30: Sinu bloginime tähendus?
Kirjand vabal teemal- räägib iseenda eest.
Sesamy- meeldib sõna kõla
31: Viimane raamat, mida lugesid?
just-nii-härra-seersant
32: Kas räägid mõnda teist keelt?
Inglise ja vene keelt vabalt. Soome keel on roostes (kodumaa keskel ei ole just palju neid, kellega praktiseerida)
33: Kas oled kuulnud laulu, mis Sulle kedagi meenutab?
Ikka on ette tulnud.
34: Mis telefon Sul on?
Mingi Samsung, mida 15 euriga müüdi. Suht isikupäratu luts teine, ainult üks helin ja ei mingeid täpitähti. Aga helistada kõlbab.
35: Kas Su elu on samasugune nagu 2 aastat tagasi?
Sama rahvas,tööd, tegemised, uued sündmused. Aa, on lisandunud üks lapselaps ja üks meesterahvas (mitte mulle)😀
36: Lemmiktoit?
Liha igas asendis. Arbuus. Avokaado.
37: Koht, mida tahad külastada?
Salzburg, Peterburg (uuesti); Kreeta saar.
38: Kas Sa kannad rohkem teksasid või dresse?
Mul polegi dresse. Mingid pidžaamakad on, millega kodus hängida.
39: Kas Sa oled armunud?
Natuke ikka, mul on lihtsalt siuke mees🙂
40: Vallaline või suhtes?
Suhtes.
41: Kas Sa oskad süüa teha?
Vabalt.
42: Lemmik magus maitseaine:
Kui jutt käib maitseainest, siis muid ju peale erinevate suhkrute (ja nende asendajate) eriti polegi.
Ma ei ole suurem asi magusasõber. Mahlajäätis meeldib.
43: Milliseid instrumente Sa mängid?
Klaver, kitarr, akordion, plokkflööt, veidi saksofoni ja ükskord õppisin tuubal Rongseesõitis- loo ka ära🙂
44: Lemmik-ehe?
Hõbedane edelweisiõis musta nahkpaela otsas. Seenior kunagi ammu Šveitsist tõi.
45: Viimane sport, mida tegid?
Mälumäng, seda loetakse mõttespordiks. Tugitoolisporti muidugi ka.
46: Kas Sa arvad, et Su elu muutub enne 2016ndat aastat?
Muutsin meelevaldselt aastaarvu.
tsiteerin: … ei me ette tea, mis elu meil tuua võib, kuid ometi see, mis peab, tuleb kindlalt kõik…
47: Kas see on armas, kui poiss Sind otsaesisele suudleb?
Ma pole pedofiil. Kui oma mees, siis – jah🙂
48: Kui Sa saaksid oma silmavärvi muuta, kas teeksid seda?
Milleks?
49: Kas Sa olid aasta tagasi suhtes?
Jaa.
50: Kas Sind huvitab, kui inimesed Sinust halvasti räägivad?
Absoluutselt mitte. Kui ma tean, et pole halvasti toiminud, pole see klatš minu vaid tema probleem.
***
Tund aega istusin selle postituse taga !
Jeerum küll.
Aga kui asja eesmärk oli inime blogima sundida, siis töötas küll.
Sama eesmärgiga suunaksin interviu (sisetingimustes elutsev röövlind) tuhatjalgsele..
Ja ritsik võiks kirjutada, sest huvitav on. Ja iibis ka. Samal põhjusel, ja tal niikuinii pole oma sünnipäeval midagi targemat teha🙂

***

Kõik 50 küsimust said nüüd vastatud ilma igasuguse halli varjundita. Vastustes sisaldas vajalik info. Õppige pähe.😀
EDIT:
Adidase-lõhnast oli enne vale pilt, panin nüüd õige

3 Vastust to “Raudselt vajalik info”

  1. Mac Says:

    Aga palun🙂
    Su postitus tuletas mulle meelde asju, mida ma enda omast välja unustasin. Näiteks liha. Nämmmmmm… Taimetoitlasena ma sureks nälgasse… ja see, et ma kardan ka paaniliselt surnust üles ärgata ja korrutan ka kogu aeg kõigile, et põletatagu!
    Kas raamat oli häää?
    *
    PS. Ma mõtlesin ka, et ähh, asi see siis valmis vastata ei ole.. no võttis ikka päris isaselt aega…

  2. sesamy Says:

    raamat oli pigem “loetav”😀

  3. iibis Says:

    Armas Sesamy, vabandan hilise reaktsiooni pärast, aga no tõesti ei viitsi. (Loodetavasti Sa ei eemalda mind nüüd oma fb-sõbralistist.)


Lisa kommentaar

